• پنج شنبه 31 خرداد 1403
  • الْخَمِيس 13 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 20
سه شنبه 16 خرداد 1402
کد مطلب : 193649
+
-

با مردم/جلوی چسباندن تبلیغات روی سطح پیاده روها گرفته شود

یکی از روش‌هایی که به‌تازگی برای تبلیغات باب شده و انجام می‌شود چسباندن تراکت‌های تبلیغاتی روی سطح پیاده روهاست. این اقدام جدا از اینکه موجب کثیف شدن سطح شهر و ایجاد آلودگی می‌شود خلاف قانون و تعدی به حقوق شهروندان است.نصب تراکت و تبلیغات اصولی دارد.نباید هرکس و به هر بهانه از فضای عمومی که متعلق به همه مردم است استفاده شخصی نماید. مسئولان باید با ایجاد فضاهایی خاص در سطح شهر، مکان‌های مشخصی را به این کار اختصاص دهند تا هم شهر آلوده و نازیبا نشود و هم جمع‌آوری این تبلیغات منظم و سیستماتیک شود.
تمنایی از تهران

زیرمیزی گرفتن برای زایمان را متوقف کنند
چندسالی‌است زیرمیزی گرفتن از زنان باردار برای زایمان چه به‌صورت طبیعی و چه به‌صورت سزارین در بعضی از مراکز درمانی و کادر پزشکی دیده می‌شود و این هزینه به علاوه هزینه‌هایی که یک خانواده برای طی دوران بارداری و هزینه‌های بستری و درمان دارند بسیار سنگین است درحالی‌که شاید با دفترچه بیمه هزینه زایمان یک خانم رایگان باشد، باید بین 5 تا 10میلیون زیرمیزی به برخی پزشکان پرداخت کرد. وضعیت به‌گونه‌ای شد که من مجبور شدم پزشکم را عوض کنم ولی روزهای آخر متوجه شدم این پزشک هم زیرمیزی می‌خواهد. لطفا مسئولان با این موضوع شدیدا برخورد کنند و آن را در ردیف مسائل فرزندآوری دنبال کنند.
نصری از مشهد

پیامک
کمبود شدید داروی سیکلوسپورین ساندیمون در مازندران
داروی سیکلوسپورین ساندیمون برای کسانی که پیوند عضو انجام داده‌اند یا کسانی که مشکل خود ایمنی دارند بسیار حیاتی است و نمونه ایرانی آن به نام ایمونورال هم جواب خود را خوب پس داده اما از ۵‌ماه گذشته این دارو در مازندران بسیار کمیاب شده و هر بیمار باید یک نفر را استخدام کند تا تمام وقت درگیر تهیه این دارو باشد. گاهی اوقات از آمل تا تنکابن می‌روم ولی یا دارو تمام‌شده یا فقط ۱۰ عدد قرص به هر بیمار تعلق می‌گیرد که کفاف یک روز را می‌دهد. لطفا یک نفر پاسخ دهد که چه کاری باید انجام دهیم تا از کار و کاسبی نیفتیم و بیمارمان نیز روند درمان خود را طی کند؟
خوشرو از آمل

وانت‌های میوه فروش باعث ترافیک شهر سنندج هستند
وانت‌های میوه فروش بدون هیچ ضابطه و قانونی در همه جای شهر و هر جایی که دلشان بخواهد و صلاح بدانند توقف می‌کنند که این امر باعث شده همواره در خیابان‌های اصلی و فرعی سنندج ترافیک سنگین باشد و چه بسا تصادفاتی که به‌دلیل همین راهبندان‌ها ایجاد می‌شود.این قشر باعث برهم خوردن نظم ترافیک و رواج بی‌قانونی در شهر شده‌اند. چندی قبل وانت‌بار‌های چهارراه حاجی آباد، میدان ۱۲ فروردین، بلوار ارشاد، بلوار معلم و بلوار حمدی ساماندهی شدند، اما جولان دوباره وانت‌بار‌ها در معابر شهر، باعث بروز ترافیک سنگین و نازیبا شدن چهره این شهر شده است. مسئولان ذیربط باید برای ساماندهی وانت بار‌ها و رسیدگی به وضع موجود اقدام لازم را انجام دهند.
نصراللهی از سنندج

پیام
راه‌های دسترسی به راه‌آهن بین شهری تسهیل شود

یکی از بهترین و مطمئن‌ترین وسایل حمل‌ونقل عمومی قطار راه‌آهن بین شهری است که در کشور ما سابقه چندین ساله و در شهر اصفهان بیش از 50 سال سابقه دائمی دارد، ولی به‌علت نبود راه‌های مناسب و کافی برای ایاب و ذهاب به داخل شهر ازجمله اتوبوس درون شهری شرکت واحد، استقبال چندانی از آن نمی‌شود. جا دارد مسئولان اقدامات لازم برای احداث ایستگاه‌های مجهز حمل‌ونقل مسافرین قطار از مبدا اصفهان به تهران و سایر شهرها را انجام دهند.
محمود بلیغیان از اصفهان




 

این خبر را به اشتراک بگذارید