• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
شنبه 13 خرداد 1402
کد مطلب : 193576
+
-

با مردم/ساختمان‌های نیمه‌کاره شهرها تعیین تکلیف شوند

در بسیاری از شهرها ساختمان‌های نیمه‌کاره و رها شده در کنار خیابان به چشم می‌خورند.این بناها به دلایل مالی و یا حقوقی نیمه‌کاره مانده‌اند ومعلوم هم نیست کی تکمیل خواهند شد. وجود این قبیل ساختمان‌ها چهره شهر را نازیبا و عابران و مسافران را دلزده می‌کند. در سفرهایی که به برخی از کشورهای خارجی داشتم شاهد بودم که این قبیل بناها با تصاویر زیبا و چشم‌نواز پوشانده شده‌اند و این معضل را به فرصتی برای زیبا‌سازی‌ شهر تبدیل کرده‌اند. مسئولان شهری می‌توانند با بهره‌گیری از نمادهای فرهنگی و هنری کشورمان هم چهره شهرها را زیباتر کنند و هم از این طریق موجب آگاهی رسانی در زمینه‌های مختلف شوند.
نریمان از تهران

واردات خودرو به‌نفع صنعت خودروی کشور است
شاید در یک نگاه واردات خودروهای خارجی ارزان یا کارکرده به ضرر صنعت خودروی کشور باشد ولی درواقع این اقدام باعث می‌شود شرکت‌های خودروسازی به‌خودشان آمده و تولیدات با کیفیت وارد بازار کنند.
حبیب از مشهد

پیامک
راه‌های دسترسی به لواسان ایمن‌سازی‌ شود

به‌دلیل ویلاسازی‌های گسترده در لواسان این منطقه متمول و بی‌مشکل به‌نظر می‌آید درحالی‌که بومی‌های منطقه با مشکلات بسیاری دست به گریبان هستند و مطالبات آنها که اصالتا در این منطقه ساکن هستند دیده نمی‌شود. سال‌هاست پیگیر هستیم که جاده لواسان ایمن‌سازی‌ و روکش شده و علائم راهنمایی و رانندگی و گاردریل در نقاط مورد نیاز نصب شود که تاکنون این موضوع محقق نشده است درحالی‌که به‌دلیل بارندگی و مسائل رانش زمین همواره این جاده نیازمند توجه و روسازی و زیرسازی و ایمن‌سازی‌ است.
لبافی از روستای برگ جهان لواسان

پل‌های هوایی عابر پیاده کرج نظافت شوند
برخی از پل‌های هوایی عابر پیاده در کرج به قدری کثیف هستند که انسان رغبت نمی‌کند از آنها استفاده کند. وجود معتادان و متکدیانی هم که این مکان‌ها را پاتوق دائمی خود کرده‌اند علاوه برایجاد احساس ناامنی و نگرانی برای عابرین به این موضوع دامن زده است. خواهشمندیم مسئولان شهرداری کرج نسبت به پاکسازی پل‌ها از این افراد و همینطور نظافت مرتب آن اقدام کنند.
مدنی از کرج

 

این خبر را به اشتراک بگذارید