• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
یکشنبه 7 خرداد 1402
کد مطلب : 193067
+
-

با مردم/داروهای جانبازان اعصاب و روان نایاب شده است

من از جانبازان دوره دفاع‌مقدس هستم.سال‌هاست که با مشکلات اعصاب و روان دست و پنجه‌نرم می‌کنم. طاقت‌فرسا بودن این وضعیت برای خودم و خانواده‌ام قابل توصیف نیست. در این وضعیت داروهایی را هم که باید مصرف کنم پیدا نمی‌شود.درآمد زیادی هم ندارم که بتوانم دارو را از بازار سیاه تهیه کنم یا سفارش آن را از خارج از کشور بدهم.  به جای اینکه داروها بموقع و با کمترین قیمت در اختیارمان قراربگیرد باید علاوه بر مشکلات جسمی و روحی‌مان مدام نگران باشیم و زیر بار قرض برویم.از مسئولان درخواست دارم تا با وارد کردن این داروها حداقل بخش کوچکی از رنج ما را تسکین دهند.
سیدیان از تهران

ثبت‌نام وام 20میلیونی بازنشستگی اعلام نشده متوقف شد
در شرایط که ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان به‌تازگی آغاز شده ثبت‌نام از طریق سایت تأمین اجتماعی متوقف شده و به بازنشستگان گفته شده در ابتدای خرداد از طریق سایت کانون‌های بازنشستگی این ثبت‌نام انجام خواهد پذیرفت که آن هم‌اکنون انجام نمی‌شود.
رضاپور از بیرجند

پیامک
با نانوایی‌های متخلف برخورد جدی شود

من از ساکنان محله یوسف‌آباد هستم. یک نانوایی در خیابان ابن‌سینای این منطقه قرار دارد که مدتی است کیفیت نان آن پایین آمده است. هفته گذشته در اعتراض به این موضوع درگیری بین یکی از مشتریان و شاطر نانوایی پیش آمد که منجر به ضرب و شتم و مجروح شدن مشتری شد.در نهایت با دخالت پلیس موضوع فیصله پیدا کرد. سؤال من این است که چرا باید کیفیت پخت نان در این حد پایین باشد که به اعتراض و درگیری منجر شود؟ مطمئنا اگر نظارت دقیق و جدی بر نحوه کار نانوایی‌ها وجود داشته باشد شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود.
احمدی از تهران

جاده تندرستی هشتگرد، محل جولان موتورسواران شده است
جاده تندرستی هشتگرد که محل ورزش و پیاده‌روی اهالی است به قرق موتورسواران درآمده و روزی نیست که در آن، حادثه جرحی رخ ندهد.
از مسئولان شهری تقاضا داریم ضمن جلوگیری از ورود موتورسواران به این جاده با ایجاد موانع فیزیکی و قراردادن مأمور باعث تأمین امنیت روانی و جانی عابران شوند؛ همچنین‌ پیستی مخصوص موتورسواران درزمین‌های خالی اطراف شهر درست کنند تا به نیاز علاقه‌مندان به موتورسواری هم پاسخ داده شود.
حیدری از هشتگرد

پیام

آسفالت خیابان بسیج، نیاز به مرمت دارد
آسفالت بزرگراه بسیج درست زیر پل تختی کاملا از بین رفته و این موضوع برای رانندگان خصوصا کسانی که به‌طور مرتب و روزانه از این مسیر عبور می‌کنند بسیار دردسر‌ساز شده است.خواهشمندیم هر چه زودتر نسبت به تعمیر و بازسازی این قسمت از بزرگراه اقدام شود.
کاسب از تهران

اختلالات سامانه یکپارچه خودرو برطرف شود
در چند روز گذشته سامانه یکپارچه خودرو مدام دچار اختلال بود و کسانی که قرار بود ثبت‌نام انجام دهند موفق نشدند در این روزها از سامانه استفاده کنند. روزهای پنجشنبه و جمعه هم به کل سامانه قطع بود و می‌توان گفت سامانه به‌خوبی هرچه تمام‌تر کار نکرد!
رضوانی از اراک

اجازه کار به بازنشستگان حقوق‌بگیر ندهند
عده‌ای بعد از بازنشستگی به‌رغم دریافت حقوق در همان جای قبلی خود مستقر شده و با قرارداد نوعی دیگر مشغول به‌کار می‌شوند که باعث تضییع حقوق جوان‌ترهاست. این موضوع به‌خصوص در بخش خصوصی رایج است که باید جلوی آن را گرفت تا فرصت برای جوانان مهیا شود.
اعتمادی از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید