• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 30 فروردین 1402
کد مطلب : 189634
+
-

افطار مجازی با رونالدو ، مسی و دیگر ستاره‌ها

افطار مجازی با رونالدو ، مسی و دیگر ستاره‌ها

تصور اینکه افطارتان را کریستیانو رونالدو آماده کرده است چقدر است؟ یا دیوید بکام و جانی دپ؟ در واقعیت، این احتمال صفر است، اما هوش مصنوعی می‌تواند دست‌کم به‌صورت تصویری، این ایده را عملی کند.
یک هنرمند که با استفاده از هوش مصنوعی تصویرسازی می‌کند، در آخرین اثر خود، ستاره‌ها را در حالی کنار هم ردیف کرده است که در امارات، غذای خیابانی برای روزه‌داران آماده می‌کنند. علاوه بر نام‌هایی که به آنها اشاره شد، جیو جان مولور، تصاویری از پاپ فرانسیس (رهبر کاتولیک‌های جهان)، بروس ویلیس، ویل اسمیت و تام کروز را هم در این مجموعه بازسازی کرده است.
او در یک مجموعه دیگر، ستاره‌های دیگری مثل لیونل مسی، لئوناردو دی‌کاپریو را در کنار سیاستمداران و دیگر چهره‌های سرشناس گذاشته، آن هم در حالی که فانوس مخصوص رمضان که در کشورهای عربی محبوب است در دست گرفته‌اند. این مجموعه از دیگر کارهای مربوط به این‌ ماه است که این هنرمند منتشر کرده است.
او درباره ایده ساختن تصاویر رمضانی ستاره‌ها در حساب اینستاگرام خود نوشته است: «درحالی‌که در خیابان رمضان و در بین دکه‌های غذاهای خیابانی قدم می‌زدم، سرآشپزها و گارسن‌هایی را دیدم که مثل سلبریتی‌ها بودند. اما چیزی فراتر از قیافه‌شان من را جذب کرد؛ آنها همگی داوطلب بودند. آنها در‌ماه مبارک رمضان برای افراد کم‌برخوردارتر غذا درست می‌کردند. من از مهربانی آنها الهام گرفتم و تصمیم گرفتم در ترویج ایده اسراف نکردن و کمک به دیگران نقشی داشته باشم. بیایید رمضان را به ماهی برای بخشندگی تبدیل کنیم و غذاهای اضافی خود را به آنهایی که واقعا به آنها نیاز دارند بدهیم. به من در حمایت از این داوطلبان از خود گذشته و ایجاد تغییر در کشورتان کمک کنید.» تصاویری که این هنرمند ساخته، به‌شدت در فضای مجازی مورد استقبال قرار گرفته و در همین چند روز، سر از رسانه‌های رسمی هم درآورده است.
اما واتسون، بیل گیتس، مارک زوکربرگ، باراک اوباما و چند سلبریتی دیگر هم در این دو آلبوم بازسازی شده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید