• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 17 فروردین 1402
کد مطلب : 188559
+
-

نکته بازی/ اصلاً شما مجانی بازی می‌کنی!

علی فتح‌الله‌زاده در خلال مناظره تلویزیونی‌اش با حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی، ناچار شد توضیح بدهد که پول باشگاه را به جای پرداخت طلب استراماچونی، صرف چه کارهایی کرده است. او گفت مجبور بوده به بازیکنان پرداختی داشته باشد و برای توجیه عملکردش مثال آورد که روزبه چشمی تهدید کرده بود اگر پول نگیرد، بازی نخواهد کرد. چشمی هم فورا برآشفت و گفت: «در باشگاه یک افتضاح مثل حذف تیم از آسیا رخ داده، اما به جای قبول‌کردن مسئولیت، دنبال این هستند که بازیکنان را مقابل هواداران قرار بدهند. من هرگز استقلال را تهدید نکردم که اگر پول نگیرم بازی نمی‌کنم.» بله خب؛ همه شما فوتبالیست‌ها مفتکی بازی می‌کنید و اصلا همین خود شما نبودید که زمانی برای پول بیشتر، راهی ام‌صلال قطر شدی!

فقط به پول حساس است
یکی دیگر از حاشیه‌های حضور فتح‌الله‌زاده در تلویزیون، جایی بود که مدیرعامل استقلال مدعی شد برداشتش از حساب باشگاه، برای تسویه‌حساب با برخی از طلبکاران قدیمی، ازجمله فرهاد مجیدی بوده است. با وجود اینکه این برنامه در ساعات پایانی شب پخش می‌شد و انتظار نمی‌رفت مجیدی از امارات تماشاگر آن باشد، اما سرمربی پیشین استقلال بلافاصله از طریق برادرش فرزاد به مجری برنامه پیغام داد که هیچ پولی دریافت نکرده است. حالا کاری به درست و غلط ادعای فرهاد نداریم، اما بامزه است که مجیدی فقط روی مسائل مالی حساسیت دارد و فورا واکنش نشان می‌دهد. چیزی حدود 2هفته اسم او به‌عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی مطرح بود، اما فرهاد لام تا کام حرف نزد. داستان پول اما چیز دیگری است!

کی «مربی‌تر» است؟
به جرأت می‌توان گفت مهم‌ترین مسابقه هفته بیست‌وپنجم، بین تراکتور و سپاهان برگزار می‌شود؛ مسابقه‌ای که غیر از هواداران 2تیم، چشم میلیون‌ها پرسپولیسی و استقلالی را هم به تبریز خواهد دوخت. در شرایط فعلی سرخابی‌ها دوست دارند تراکتور ترمز سپاهان را بکشد و برای قهرمانی لیگ به آنها پاس گل بدهد. این مسابقه اما بین 2نفر از مربیان خارجی مقبول لیگ برگزار می‌شود؛ جایی که ژوزه مورایس نتایج خوبی با سپاهان گرفته و این تیم را در مسیر قهرمانی قرار داده، پاکو خمز هم از زمان حضورش در تراکتور، سرخپوشان تبریزی را متحول کرده است. تراکتور در این فصل آمار عجیبی به جا گذاشته و تنها تیمی بوده که در نیمه مربیان از رقبا شکست نخورده است. جمعه شاید معلوم شود کدام‌یک از این دو نفر «مربی‌تر» است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید