• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 14 فروردین 1402
کد مطلب : 188270
+
-

اخبار کوتاه

  حجاب؛ ضرورت شرعی غیرقابل تردید
حاشیه‌سازی‌ها درباره موضوع حجاب درطول تعطیلات نوروزی هم ادامه یافت؛ رویکردی که طی ماه‌های اخیر به‌صورت مستمر ازسوی دشمنان و جریان‌های معاند ادامه داشته‌ است. برهمین اساس هم بود که وزارت کشور در روزهای اخیر با انتشار بیانیه‌ای درباره مسئله حجاب، اعلام کرد هیچ‌گونه عقب‌نشینی یا تساهل در اصول و احکام دینی و ارزش‌های سنتی صورت نگرفته و نخواهد گرفت.

  فردا، تشییع 2پاسدار شهید سپاه در تهران
 براساس  اطلاعیه روابط‌عمومی کل سپاه تشییع پیکر2 پاسدار رشید اسلام که در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق‌ به شهادت رسیدند سه‌شنبه ۱۵فروردین‌ماه۱۴۰۲ ساعت ۹صبح از میدان امام حسین(ع) تهران با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
مراسم خاکسپاری «سرگرد پاسدار میلاد حیدری»(از مستشاران نظامی سپاه در سوریه) روز چهارشنبه ۱۶فروردین‌ماه۱۴۰۲؛ در قروه استان کردستان  و تشییع و خاکسپاری «سروان مقداد مهقانی جعفرآبادی» همان روز در جعفرآباد استان گلستان برپا خواهد شد.

  اعلام خبر رسمی شهادت حاج  احمد متوسلیان
فرمانده کل سپاه پاسداران 41سال پس از دستگیری و ربایش حاج احمد متوسلیان فرمانده ارشد سپاه در بیروت لبنان خبر شهادت وی را تأیید کرد. سرلشکر حسین سلامی در دیدار نوروزی با خانواده حاج احمد متوسلیان از عبارت شهید برای این فرمانده استفاده کرد و گفت: شهید جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان نخستین شهید ایرانی در راه فتح قدس است و فتح‌های امروز جبهه مقاومت، محصول راهی است که او برای آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم فلسطین از یوغ سلطه و ستم اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها باز کرد. پیش از این در تصویر قرآن اهدایی محسن رضایی فرمانده پیشین کل سپاه به مادر سردار احمد متوسلیان به موضوع شهادت وی اشاره شده بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید