• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
سه شنبه 23 اسفند 1401
کد مطلب : 187805
+
-

آماربازی

2.87
گل‌گهر در مصاف با نفت مسجدسلیمان بالاترین امید گل این فصل خودش را خلق کرد. حتی بالاتر از بازی رفت مقابل همین تیم که سیرجانی‌ها یک گل بیشتر زده بودند. گل‌گهر در بازی رفت با 5گل نفت مسجدسلیمان را برد و امید گلش در آن مسابقه 2.21 بود. پیش از آن در بازی با مس کرمان، تیم گل‌گهر به امید گل 2.49 رسیده بود که بالاترین امید گلش در این فصل محسوب می‌شد اما آن مسابقه مقابل حریفی که امید گل 0.35 داشت 2-2 مساوی به پایان رسید! گل‌گهر این هفته در بازی با نفت مسجدسلیمان به امید گل2.87 رسید و رکورد خودش را جابه‌جا کرد. اما رکورد گلزنی این تیم در یک بازی شکسته نشد و همان 5گل بازی رفت باقی ماند.

09
آلومینیوم هم مثل سپاهان برای نهمین هفته متوالی بدون شکست ماند تا خودش را به رکورد شکست‌ناپذیری در این فصل نزدیک‌تر کند. تیم مهدی رحمتی یکشنبه در زمین خودش مقابل پیکان بدون گل متوقف شد اما رکورد شکست‌ناپذیری‌اش را حفظ کرد. آلومینیوم از 9بازی اخیرش به 2برد و7مساوی رسیده است. اما سپاهان 9هفته شکست‌ناپذیری را با قدرت بیشتری رقم زده و خیلی بیشتر از آلومینیوم امتیاز گرفته است. زردپوشان آخرین بار در هفته چهاردهم به پیکان باختند و بعد از آن طی 9بازی، 8برد و یک مساوی به‌دست آوردند که آن مساوی مقابل همین تیم آلومینیوم بود. رکورد بیشترین شکست‌ناپذیری در این فصل متعلق به استقلال است که در نیم‌فصل اول 13هفته را بدون باخت گذراند.

46
استقلال با بردن فولاد به امتیاز 46رسید و بالاتر از پرسپولیس به رتبه دوم جدول تکیه زد. این در حالی است که فصل گذشته آبی‌ها تا همین مقطع 55امتیاز داشتند و صدرنشین لیگ بودند. امسال اما حتی سپاهان صدرنشین هم به میانگین امتیازگیری که تیم فرهاد مجیدی به آن دست یافته بود نرسیده است. در حال حاضر و در پایان هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، سپاهان با 49امتیاز صدرنشین است، درحالی‌که فصل قبل در این مقطع پرسپولیس با همین 49امتیاز تیم دوم لیگ بود و 6امتیاز با صدر جدول فاصله داشت. میانگین امتیازگیری مدعیان در لیگ امسال به نسبت سال گذشته افت محسوسی داشته است. البته در نیم‌فصل دوم هر دو تیم استقلال و سپاهان خیلی بهتر از دور رفت امتیاز گرفته‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید