• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 10 بهمن 1401
کد مطلب : 184363
+
-

راه‌حل متفاوت خسروی‌وفا

راه‌حل متفاوت خسروی‌وفا

محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک به‌همراه سیدمناف هاشمی دبیرکل این کمیته ضمن بازدید از امکانات ساختمان جدید فدراسیون کشتی و کمپ تیم‌های ملی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
رئیس کمیته ملی المپیک هفته گذشته با حضور در فدراسیون تکواندو با هادی ساعی رئیس این فدراسیون نیز دیدار کرده بود و روز گذشته با حضور در کمپ تیم‌های ملی کشتی پای صحبت‌های علیرضا دبیر نشست. فدراسیون‌های کشتی و تکواندو مواضع مشترکی با یکدیگر دارند؛ هر دو جزو رشته‌های مدال‌آور در عرصه جهانی هستند و اتفاقا هر دو هم از کمبود بودجه و بی‌توجهی وزارت ورزش گلایه دارند. رؤسای فدراسیون کشتی و تکواندو خودشان از قهرمانان جهان و المپیک هستند و بسیار دغدغه رشته خودشان را دارند. دبیر و ساعی نسبت به عملکرد پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش انتقادات تندی داشته‌اند. اختلاف این دو فدراسیون با وزارت ورزش از تصمیمات بودجه‌ای پولادگر شروع شد تا اینکه انتقادات به سمت وزیر ورزش رفت. ساعی در یک برنامه زنده تلویزیونی عنوان کرد از وقتی آقای سجادی وزیر شده یک‌بار هم با او صحبت نکرده است. درحالی‌که وزیر بارها در صحبت‌ها‌ و ارائه عملکردش از افتخارات رشته تکواندو صحبت کرده است! حالا محمود خسروی‌‌وفا سعی دارد نقش میانجی را بازی کند تا فضا را برای 2 فدراسیون بسیار مهمش در بازی‌های آسیایی آرام کند. خسروی‌وفا از مدیران باسابقه ورزش ایران است که در فاصله یک هفته به فدراسیون‌های کشتی و تکواندو سر زده و جالب اینکه دبیر و ساعی هیچ‌گاه در میان انتقادات تندوتیزشان نامی از او نبرده‌اند.
رئیس کمیته ملی المپیک به خوبی می‌داند برای کسب جایگاه مناسب کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی به مدال‌های کشتی و تکواندو احتیاج دارد و به همین دلیل مسیری جدا از وزارت ورزش در ارتباط با دبیر و ساعی در پیش گرفته است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید