• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 5 بهمن 1401
کد مطلب : 183931
+
-

با مردم/ترافیک عبدل‌آباد زندگی شهروندان را مختل کرده است

نبود زیرساخت‌های مناسب در عبدل‌آباد، ‌بازار بزرگ مبل، پارچه و منسوجات و کثرت رفت‌وآمد به این محدوده، در کنار نبود امکاناتی نظیر پارکینگ‌های عمومی دائمی و موقت، باعث برهم خوردن نظم زندگی ساکنان منطقه شده است. اگر یکی از اهالی نیاز به رسیدن به مرکز درمانی داشته باشد نه‌تنها آمبولانسی قادر به تردد نیست بلکه ساکنان امکان تردد با خودروی شخصی و حتی پاره‌ای موارد خروج از درب خانه به‌دلیل پارک نابجا را نخواهند داشت. تقاضا می‌شود برای رفع این مشکل تدابیر جدی اندیشیده شود.
خوش‌بین از تهران

نرخ فروش روغن موتور سلیقه‌ای و به دلخواه فروشندگان شده است
چند وقت پیش برای تعویض روغن موتور اتومبیلم به تعمیرگاه مراجعه کردم با شنیدن نرخ آن تصمیم گرفتم از چند تعمیرگاه دیگر هم استعلام بگیرم. جالب اینجاست که درهر کدام ازتعمیرگاه‌ها، نرخ روغن موتور با دیگری متفاوت بود.این موضوع نشان می‌دهد که فروشندگان و تعمیرکاران، نرخ روغن موتور را سلیقه‌ای و دلبخواهی تعیین می‌کنند. چون ظاهرا نرخ معین و مصوبی برای آن وجود ندارد.
حاج زمان از تهران

ترمیم آسفالت آزادراه معلم اصفهان پیگیری شود
مدت‌هاست وزارت راه و شهرسازی برای ترمیم آسفالت بزرگراه‌های شهری و برون شهری، با خراش یا کندن آسفالت‌های خیابان‌ها و بزرگراه‌ها به ترمیم و بهسازی آن می‌پردازد. گاه این اقدام به هر دلیل رها شده و باعث می‌شود حین رانندگی تمام اجزای خودرو به لرزه بیفتد. به‌تازگی هم حدود 5کیلومتر از آزادراه معلم اصفهان به این روش خراب شده است و عملا یک باند از 3باند این آزادراه توسط رانندگان استفاده نمی‌شود. لطفا این مشکل را حل کنید.
یوسفی از اصفهان

پیامک
مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید باقری تاریک است

بخشی از مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید باقری در شرق تهران در ساعات تاریکی و  هنگام شب، بدون نور و روشنایی است درحالی‌که کل مسیر دارای تیرهای چراغ‌دار است.این مشکل موجب تصادف خودروها شده و بزرگراه را ناامن می‌کند.ضروری است تا هر چه زودتر نسبت به تأمین روشنایی این مسیر اقدام شود.
هاشمی از تهران

مشکل حضور آقایان در واگن بانوان قطار تهران‌-پرند
مدت‌هاست آقایان در واگن‌های مخصوص بانوان در قطار حومه‌ای تهران- پرند حضور می‌یابند و در پاسخ اعتراض خانم‌ها توهین و بددهنی می‌کنند. با توجه به طولانی بودن مسیر و ضرورت تأمین امنیت بانوان، تقاضا می‌شود از ورود و حضور آقایان به واگن اختصاصی بانوان جلوگیری شود.
نقدی از پرند

مهلت تعویض پلاک خودرو برای شهروندان خراسان رضوی تمدید شود
 با توجه به بارش برف اخیرو سرمای بی‌سابقه در خراسان رضوی، مردم برای خارج شدن از خانه و تردد در شهر دچار مشکل هستند. از مسئولان راهنمایی و رانندگی استان درخواست داریم تا مهلت تعویض پلاک خودروها را حداقل تا یک هفته دیگر تمدید کنند تا افرادی که به‌دلیل شرایط جوی موفق به تعویض پلاک خود نشده‌اند بتوانند نسبت به این کار اقدام کنند.
حقانی‌پور از خراسان‌رضوی

پیام
طرح ترافیک در کرج اجرایی شود

اجرای طرح زوج و فرد در کرج کافی نیست و باید طرح ترافیک دائمی شبیه به تهران در این شهر و حتی شهرهای اطراف آن اعمال شود. این امرحتما بر کاهش تردد ماشین‌های تک سرنشین و کاهش آلودگی هوا و دیگر مشکلات مرتبط مؤثر خواهد بود.
زین‌الدین از کرج

جاده تهران به مشهد و بالعکس نیاز به تعمیر دارد
یکی از مهم‌ترین و پرترددترین جاده‌های کشور جاده تهران به مشهد و بالعکس است. متأسفانه آسفالت آن وضعیت خوبی ندارد و علائم راهنمایی و رانندگی هم به اندازه کافی در این جاده وجود ندارد. این مشکلات خصوصا در فصل سرما و یا هنگام شب خطرآفرین هستند و بارها موجب تصادف خودروها و خسارات مالی و جانی برای رانندگان شده‌اند.از مسئولان راهداری درخواست داریم تا هر چه زودتر نسبت به مرمت آسفالت این جاده و نصب علائم راهنمایی اقدام کنند.
عدالتیان از مشهد

سوخت گاز مایع برای خودروها کمیاب شده است
حدود آذرماه چند روزی گاز مایع(ال پی جی) برای خودروها کمیاب بود که با پیگیری‌ها این مشکل برطرف شد.اکنون دوباره چند روز است که با کمبود این سوخت مواجه شده‌ایم لطفا علت این امر بررسی و رفع مشکل شود تا خودروهای گازسوز سرگردان نشوند.
اکبری از تهران


 

این خبر را به اشتراک بگذارید