• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 28 دی 1401
کد مطلب : 183175
+
-

قاتل نامرئی جان 6نفر را گرفت

داخلی
قاتل نامرئی جان 6نفر را گرفت

منوکسید کربن این روزها به قاتل درجه یک شهروندان در شهرهای مختلف تبدیل شده و تنها ظرف 24ساعت جان 6نفر را در 4شهر مختلف کشورمان گرفت.
به گزارش همشهری، نخستین حادثه در حیدرآباد کرج رخ داد. فرمانده انتظامی کرج در تشریح این حادثه گفت: درپی دریافت گزارشی مبنی بر مرگ مشکوک 2شهروند در حیدرآباد، عوامل کلانتری ۳۲حصارک برای بررسی موضوع به محل حادثه رفتند. وی افزود: با بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که دو شهروند حدودا ۳۵ساله به‌دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست داده‌اند که با حضور عوامل اورژانس فوت هر دو شهروند تأیید شد.
دومین حادثه اما در روستای مدیسه در اصفهان رخ داد. سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: این حادثه ساعت 10:18 دیروز به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شد.
عباس عابدی ادامه داد:‌ این حادثه در روستای مدیسه و در شهرک صنعتی رخ داد و به‌دنبال گازگرفتگی ناشی از نقص در تهویه بخاری، 2مرد ۲۷و۴۰ساله جانشان را از دست دادند.
سومین حادثه گازگرفتگی مربوط به شهرستان شازند استان مرکزی بود. فرمانده انتظامی این شهر گفت:‌ به‌دنبال مرگ زنی 22ساله در خانه‌اش، مأموران پلیس به همراه تیم‌های امدادی راهی محل حادثه شدند. وی ادامه داد: در جریان بررسی‌های اولیه معلوم شد که متأسفانه این زن به‌دلیل نقص بخاری گازی و انتشار منوکسید کربن در خانه، دچار گازگرفتگی شده و جانش را از دست داده بود. متوفی برای جلوگیری از ورود سرما همه منافذ خانه را مسدود کرده و همین باعث شده بود که منوکسیدکربن به‌دلیل نقص بخاری گازی به سرعت فضای خانه را پرکرده و باعث مرگ وی شود.
آخرین حادثه گازگرفتگی در منطقه چهارباغ در استان البرز رخ داد و جان مردی 31ساله را گرفت. به‌گفته فرمانده انتظامی چهارباغ، حادثه بعدازظهر دوشنبه در شهرک زعفرانیه چهارباغ رخ داد که پس از حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات تکمیلی معلوم شد که مرد 31ساله‌ای به‌دلیل نشتی گاز از بخاری گازی خانه دچار مسمومیت شدید شده و جانش را از دست داده است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید