• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
دو شنبه 16 آبان 1401
کد مطلب : 176287
+
-

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

تاکنون با بردباری در قضایای اخیر برخورد شده است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با حضور در ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع پرسنل این نیرو با اشاره به «حضور میلیونی مردم» در گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: عمده دلیل حضور گسترده مردم در مراسم یوم‌الله 13آبان در سال‌جاری، واکنش و اعلام برائت از عاملان حوادث اخیر بود که با حمایت و پشتیبانی آمریکا و حامیانش رخ داد و همانطور که رهبر انقلاب اشاره کردند در حوادث اخیر دست خارجی کاملا آشکار بود.
محمد حسینی افزود: رسانه‌هایشان هم به مثابه اتاق جنگ عمل ‌ و خشونت حداکثری را ترویج می‌کنند تا به امنیت و اقتصاد کشور ضربه بزنند و کارها را متوقف کنند. در مقطعی تقلا کردند به اجبار بازار را به تعطیلی بکشانند که نتیجه‌ای نگرفتند. البته سردمداران آنها می‌دانند نظام اسلامی با پشتیبانی ملت بسیار قدرتمندتر از آن است که با این تحرکات دچار ضعف شود، بلکه دولت و نهادهای انقلابی مصمم‌تر از گذشته حرکت جهادی خود را ادامه خواهند داد و تاکنون با بردباری و خویشتنداری با این قضایا برخورد شده تا اتمام حجت شود و همگان با ماهیت پلید عوامل اصلی این خشونت‌ها آشنا شوند و افراد فریب‌خورده صف خود را از دشمنان کینه‌توز ملت ایران جدا کنند.
 حسینی با بیان اینکه عناصر اصلی آشوب و تخریب اموال و حمله به مأموران امنیتی، کاملا آموزش دیده و با شیوه‌های جنگ شهری، ساخت بمب دستی و مواد آتش‌ساز آشنا هستند و از انواع سلاح سرد و گرم با خشونت تمام استفاده می‌کنند، افزود: البته یک عده از جوانان هم در بین آنان تحت‌تأثیر هیجانات و احساسات حضور داشتند؛ متأسفانه در این 3،2 سال که کرونا بود بسیاری از برنامه‌های مؤثر فرهنگی مثل راهیان نور، اردوهای جهادی و تربیتی، مساجد و هیئت‌ها تعطیل شد و جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان در اختیار فضای مجازی قرار گرفتند؛ جایی که متأسفانه دست برتر در اختیار معاندین و ضد‌انقلاب است و آنها با سیاه‌نمایی کامل از داخل کشور و بهشت برین جلوه دادن خارج از کشور جنگ نرم را پیش بردند که حال باید در مقابل حجم سنگین کاری که آنها انجام داده‌اند، برنامه‌ریزی و اقدامات مؤثر انجام دهیم و کوتاهی‌ها را جبران کنیم.

فتنه برای مقابله با دولت عدالت‌محور
براساس گزارش ایسنا، حسینی با اشاره به علل حوادث اخیر گفت: از سال گذشته که دولت عدالت‌محور، مردمی و ولایی روی کار آمد و ارکان و قوای نظام با همدلی و همگرایی در خدمت مردم قرار گرفت و کارهای بزرگی شروع شد و به برخی کم‌کاری‌ها و تعلل‌های پایان داده شد، دشمن مقدمات فتنه‌ دیگری را مهیا ساخت. دولت مردمی و عدالت‌محور در آغاز با چالش‌های عدیده‌ای مواجه بود؛ از مشکل پرداخت حقوق ماهانه تا بسیاری از پروژه‌ها معطل مانده و واحدهای تولیدی در حالت نیمه‌تعطیل که باید از این وضعیت عبور می‌کردیم. در سال اول اقداماتی برای حل مشکلات کارگران، معلمان، بازنشستگان و دیگر اقشار صورت گرفت. در سفر دولت به ۳۱ استان کشور جهت اتمام پروژه‌های عمرانی معطل مانده تصمیمات و اقدامات مناسبی صورت گرفت و کارگروهی در ریاست‌جمهوری تشکیل شد برای احیای بیش از 2 هزار واحد تولیدی که تعطیل و نیمه‌تعطیل شده بودند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید