• جمعه 7 دی 1403
  • الْجُمْعَة 25 جمادی الثانی 1446
  • 2024 Dec 27
پنج شنبه 12 آبان 1401
کد مطلب : 175947
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/lOOZr
+
-

با مردم/بیمه‌ها پول را نقد می‌گیرند بیمه‌‌نامه را قسطی صادر می‌کنند

بیمه‌های خودرو هنگام صدور یا تمدید بیمه‌های خودرو چند گزینه دارند که یکی از آنها پرداخت نقدی است و بابت این پرداخت هم اندکی تخفیف می‌دهند ‌اما موضوع این است که با وجود دریافت وجه نقد در بیمه‌نامه قید می‌شود که نحوه دریافت وجه قسطی است! این چه رویه‌ای است که بیمه‌ها در پیش گرفته‌اند و آیا این روند در زمان وقوع حوادث احتمالی بیمه‌گذار را دچار مشکل نمی‌کند. هم‌اکنون شرکت بیمه‌‌ خودروی من 2سال است این کار را می‌کند.
رسولی از تهران

تعداد اتوبوس‌های مسیر اصفهان به شهرک خانه کافی نیست
از مسئولان سازمان اتوبوسرانی اصفهان تقاضا داریم که تعداد اتوبوس‌های درحال تردد شهرک خانه به اصفهان را افزایش دهند. واقعا تعداد اتوبوس‌ها کافی نیست و مردم ناراضی و سرگردان شده‌اند. این موضوع راهکار ساده‌ای دارد و آن هم اضافه کردن چند دستگاه اتوبوس دیگر به این مسیر است.
محمود بلیغیان از اصفهان

 مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده تهران دربرابر زلزله ضروری است
هر‌از‌چند‌گاهی با وقوع زلزله‌های گاه‌وبیگاه در اطراف و یا خود تهران، موضوع مدیریت بحران و همینطور لزوم پیشگیری و مقاوم‌سازی‌ ساختمان‌ها خصوصا بناهای فرسوده مطرح‌شده و پس از مدتی به‌دست فراموشی سپرده می‌شود. مقاوم‌سازی‌ و تقویت ساختمان‌های قدیمی خصوصا در مناطقی مثل بازار بزرگ تهران که بافتی فرسوده دارد و بسیار پرتردد است کاملا ضروری است چرا که درصورت وقوع زلزله با فاجعه‌ای جبران‌ناپذیر مواجه خواهیم شد.
حیدرنژاد از تهران

پیامک
پایتخت اداری را به شهرهای اطراف منتقل کنید
تجمع ادارات در تهران یکی از بزرگ‌ترین علت‌های ترافیک در این شهر است. در مقاله‌ای می‌خواندم که حدود 30درصد ترافیک این شهر به‌دلیل رفت‌وآمد کارکنان ادارات خصوصا از شهرهای اطراف مثل شهریار و کرج است. انتقال پایتخت اداری در برخی کشورها مثل ترکیه بخش قابل‌توجهی از مشکل تمرکز جمعیت و بار ترافیکی را حل کرده است. به‌نظر می‌رسد این تجربه برای ما هم کارساز باشد.
بهنام از تهران


جوابیه
پایتخت اداری را به شهرهای اطراف منتقل کنید
تجمع ادارات در تهران یکی از بزرگ‌ترین علت‌های ترافیک در این شهر است. در مقاله‌ای می‌خواندم که حدود 30درصد ترافیک این شهر به‌دلیل رفت‌وآمد کارکنان ادارات خصوصا از شهرهای اطراف مثل شهریار و کرج است. انتقال پایتخت اداری در برخی کشورها مثل ترکیه بخش قابل‌توجهی از مشکل تمرکز جمعیت و بار ترافیکی را حل کرده است. به‌نظر می‌رسد این تجربه برای ما هم کارساز باشد.
بهنام از تهران

جوابیه
آسفالته کردن چهارمین جاده روستای کوندج در اولویت نیست
روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «جاده روستای کوندج در قزوین خاکی باقی مانده است» در ستون «با مردم» پاسخ داده است: «ضمن سپاس از انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات هموطنان و ظرفیت ایجاد شده برای پاسخگویی به مردم به استحضار می‌رساند: روستای فوق‌الذکر برخوردار از 3راه مناسب آسفالته بوده و درخواست مذکور با ماهیت احداث راه چهارم به‌دلیل کثرت روستاهای بالای 20خانوار بدون هرگونه راه آسفالته استان قزوین (138روستا به طول 704کیلومتر) و پروژه‌های نیمه‌تمام در دست اقدام و محورهای روستایی نیازمند روکش آسفالت به‌دلیل عمر بالای بهره‌برداری در حال‌حاضر دارای اولویت اجرایی نیست.»



 

این خبر را به اشتراک بگذارید