• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
دو شنبه 11 مهر 1401
کد مطلب : 172873
+
-

امپراتوری نیهون‌جا

«امپراتوری نیهون‌جا» دهمین جلد از مجموعه «جنگاوران جوان» نوشته: «جان فلنگن» را مسعود ملک‌یاری به فارسی برگردانده و به تازگی از سوی نشر افق منتشر شده است. 
مورگاراث، فرمانروای کوهستان باران و ظلمت، نیروهایش را جمع کرده تا به سرزمین پادشاهی حمله کند. او قسم خورده که این بار از جنگ دست خالی برنگردد. امپراتوری نیهون‌جا، دهمین جلد از مجموعه 12جلدی و پرطرفدار جنگاوران جوان است. فلنگن، نویسنده‌ای استرالیایی و پیرو سبک خیال‌پردازانه تاریخی است که به‌دلیل نوشتن داستان‌های قرون وسطایی تاریخی و فانتزی شهرتی جهانی پیدا کرده است. آثار فلنگن بارها برنده جوایز متعدد بین‌المللی ازجمله جایزه انجمن ناشران استرالیایی شده‌اند. مجموعه جنگاوران جوان در بین نوجوانان به محبوبیتی جهانی دست پیدا کرده و علاوه بر آن در 18کشور مختلف اجازه چاپ پیدا کرده است. همچنین به گزارش نیویورک تایمز این مجموعه در فهرست آثار پرفروش این نشریه قرار دارد.
تاکنون 12جلد از این مجموعه‌ منتشر شده که امپراتوری نیهون‌‌جا- جنگاوران جوان‌10آخرین کتاب از این مجموعه است که با خرید حق انحصاری در ایران توسط نشر افق ترجمه و منتشر شده است.  نشر افق این کتاب 576صفحه‌ای را برای نوجوانان به بهای 245هزار تومان منتشر کرده است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :