• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
دو شنبه 28 شهریور 1401
کد مطلب : 172029
+
-

با مردم/تعداد سطل‌های زباله شهری در مناسبت‌های ملی و مذهبی افزایش یابد

جا دارد شهرداران مناطق مختلف تهران به‌خصوص منطقه12 که در مرکز راهپیمایی‌ها و تجمعات ملی و مذهبی است تمهیدات ویژه‌ای برای روزهای خاص درنظر بگیرند. انصافا در این قبیل مراسم شهرداری منطقه12 سنگ تمام می‌گذارد ولی از آنجا که جمعیت زیاد است تعداد سطل‌های زباله هر قدر هم به‌نظر کافی برسد باز هم کم است. در مناسبت‌هایی مانند اربعین که استقبال دوچندان است و نیز نذری هم ارائه می‌شود این ضرورت بیشتر حس می‌شود.
گودرزی از تهران

زنگ ورزش در مدارس جدی گرفته شود
 متأسفانه از سال‌های خیلی دور زنگ ورزش به‌عنوان زمان بیکاری و فراغت بچه‌ها بوده است. در حالی همه ما می‌دانیم ورزش کردن از سنین کم موجب تقویت جسم و روح دانش‌آموزان می‌شود و اثرات مفید آن در سال‌های بعد خودش را نمایان می‌کند. مخصوصا حالا که دیگر خبری از بازی بچه‌ها در کوچه وخیابان نیست و انواع تکنولوژی آنها را خانه‌نشین کرده است. به همین علت ضرورت دارد مربیان و معلمان ورزشی ما ورزش را به‌طور جدی برای محصلین برنامه‌ریزی و ورزش را جزء لاینفک زندگی آنان کنند.
کدخدا‌زاده از رشت

اختلاسگران و مفسدان اقتصادی را اعدام کنند
همان‌گونه که در کمتر از 2هفته زورگیر بزرگراه نیایش را دستگیر و به اعدام محکوم کردند مسئولان خاطی و اختلاس‌گر را دستگیر کرده و اعدام کنند تا وضعیت کشور ناشی از اختلاس این عده سامانی بگیرد.
رسولی از تهران

پیامک
ساختمان‌سازی‌ در کمالشهر با کمترین ایمنی صورت می‌گیرد
کمالشهر یکی از نقاط جمعیتی شهر کرج است که در 2دهه اخیر توسعه شتابانی داشته و بخشی از آن تبدیل به آپارتمان شده و بخش‌های دیگری نیز با شتاب در حال ساخت است. اما نکته فراموش شده این است که ساختمان‌های ساخته شده کمترین ایمنی ممکن را دارند. اصول اولیه و بدیهی در ساخت آنها رعایت نشده است. تقسیم‌بندی داخلی ساختمان‌ها در 90درصد موارد دارای مشکل است. مثلا برای اتاق‌ها کانال کولر تعبیه نشده است. یا مثلا هیچ راهی برای نصب بخاری یا شوفاژ نیست. پنجره‌ها را با شیشه‌های معمول و بسیار بزرگ گرفته‌اند و مسائلی که در نگاه اول متوجه آنها خواهید شد. واقعا چه‌کسی مسئول نظارت بر ساخت‌وساز در کمالشهر است.
زمانی از کمالشهر کرج

تبلیغات روند اعطای وام از طرف بانک‌ها واقعی نیست
حدود 4ماه پیش برای گرفتن وام خرید 50میلیون تومانی به بانک تجارت مراجعه کردم. تمام مدارکی را هم که درخواست کرده بودند اعم از نامه کسر از حقوق، ضامن، دسته چک و... را ارائه دادم. از آن تاریخ تا الان هر وقت به بانک مراجعه می‌کنم یک بهانه جدید می‌آورند یک روز می‌گویند سرشان شلوغ است یک روز می‌گویند بازرس آمده و یک روز هم روز اعطای وام نیست! واقعا چرا بانک‌ها در تبلیغات‌شان گرفتن وام را سهل‌الوصول و بی‌دردسر نشان می‌دهند ولی در واقعیت این همه مانع تراشی می‌کنند؟
ایمانی از تهران 

پیام
پیگیری روند پرداخت مطالبات گندمکاران در سمنان
به‌رغم وعده‌هایی که سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان درباره پرداخت به‌موقع مطالبات گندمکاران داده بود، ‌این مطالبات همچنان پرداخت نشده است وچک‌های کشاورزان یکی پس از دیگری برگشت می‌خورد. گویا دست‌هایی در کار است که کشاورز نتواند کشاورزی کند زیرا اگر مطالبات پرداخت نشود عملا امکان کشت بعدی را نخواهیم داشت.
اعلایی از سمنان 

بیمارستان میلاد بابت همراه اجباری بیمار هزینه می‌گیرد 
بیمارستان دولتی میلاد با وجود دولتی بودن هزینه‌های متعددی به بیمار و همراهش تحمیل می‌کند. خانواده‌ام برای عمل مادرم از شهرستان به تهران رفتند. بیمارستان برای یک نفر همراه بیمار شبی 300هزار تومان دریافت می‌کند. درحالی‌که خود بیمارستان اجبار دارد که کسی همراه بیمار بماند. این رواست که چنین هزینه‌هایی به خانواده‌های تامین اجتماعی تحمیل شود؟ هزینه یک هتل 5ستاره را از همراه بیمار می‌گیرند.
رضایت از شاهرود

عدم‌پاسخگویی بخش تهران من در سامانه137
برخی تلفن‌های خدماتی بعد از معطلی برای دقایقی طولانی قطع شده و تماس گیرنده بدون پاسخگویی به جای اول خود بازمی‌گردد. در سامانه137 پاسخگوی عدد5 که مربوط به تهران من است هیچ پاسخگویی صورت نمی‌دهد. شما برای گذاشتن یک پیام ممکن است نفر سی‌وسوم باشید و تا رسیدن به نوبت نفر اول صبر کنید اما همان زمان تلفن قطع می‌شود. در این فاصله هزینه تلفن هم از شما کسر می‌شود بدون اینکه پاسخی بابت سؤال خود گرفته باشید. لطفا به این روال رسیدگی شود.
محمدی از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید