• یکشنبه 10 تیر 1403
  • الأحَد 23 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 30
شنبه 19 شهریور 1401
کد مطلب : 171112
+
-

با مردم/اتصال تقاطع بزرگراه‌های شهید باقری و شهید بابایی تکمیل شود

اتصال تقاطع بزرگراه‌های شهید باقری و شهید بابایی تکمیل شود
طی سال‌های گذشته بخش زیادی از پروژه اتصال تقاطع غیرهمسطح بزرگراه‌های شهید باقری و شهید بابایی در شرق تهران انجام شده که جای تشکر دارد ولی به‌دلیل وجود املاک معارض نظامی تکمیل نشده است. با توجه به اهمیت این تقاطع در ترافیک شرق تهران، بهره‌برداری از آن نقش زیادی در تسهیل دسترسی ساکنان حاشیه این بزرگراه به بزرگراه‌های صدر و مدرس دارد.با تکمیل گردش‌های ترافیکی شرق به جنوب و جنوب به غرب تقاطع باقری- بابایی، میزان گردش‌های اضافی در این محدوده از شرق پایتخت را نزدیک به ۱۲کیلومتر کاهش می‌دهد که هم عامل صرفه جویی در مصرف سوخت می‌شود و هم تأثیر بسزایی در کاهش زمان سفر و میزان انتشار آلاینده‌ها و خسارات ناشی از آن خواهد داشت.هم‌اکنون احداث مسیرهای دسترسی جنوب به غرب و شرق به جنوب که باید از طریق اجرای مسیرهای دسترسی در تراز صفر انجام شود با توجه به‌وجود اراضی معارض به نتیجه نرسیده است.لطفا این موضوع را پیگیری کنید که در ترافیک شرق تهران بسیار بسیار تأثیرگذار است.
خرسندی از تهران 

زیرنویس‌های شبکه خبر تکرار شوند
در ایام اربعین لازم است زیر نویس‌های شبکه در موضوع اربعین، ایران و عراق چندباره نمایش داده شوند تا اطلاع‌رسانی‌ها کامل شود.
رحمانی از نکای مازندران

پیامک
تخفیف شهریه خانواده‌های رزمندگان در دانشگاه‌ها اعمال شود

خانواده‌های رزمندگان با سابقه مشخص در کنکور دانشگاه‌ها دارای سهمیه هستند اما در مورد تخفیف شهریه آنها سلیقه‌ای عمل می‌شود و برخی دانشگاه‌ها هیچ تخفیفی ندارند و برخی دیگر تا 30درصد تخفیف دارند.گویا امسال تخفیف برای خانواده‌های رزمندگان حذف شده و آنها مانند دیگر خانواده‌های ایثارگر تخفیف شهریه ندارند درحالی‌که سنوات گذشته چنین تخفیفی بوده است.
دولتی از تهران 

روستای عبدالتاجدین کنگاور آب آشامیدنی ندارد

روستای عبدالتاجدین در شهرستان کنگاور استان کرمانشاه با جمعیتی نزدیک به هزار خانوار متأسفانه از داشتن آب آشامیدنی محروم است و با توسعه جمعیت روستا نبود آب مشکلات متعددی ایجاد کرده است. لطفا مسئولان به خواسته اهالی که داشتن آب آشامیدنی است توجه کنند.
مرحمتی از کنگاور کرمانشاه 

مشکل مسکن اصلی‌ترین موضوع کشور است

مشکل مسکن در سایه اخبار متعدد به حاشیه رفته است درحالی‌که همانگونه که حضرت‌آقا چند روز پیش درباره مشکل مسکن به دولت گوشزد کردند، این مشکل باید حل شود. چنانچه مشکل حل نشود فاجعه‌ای رخ می‌دهد. صاحبخانه‌ها مستأجرها را مستاصل کرده‌اند و پولدارها خانه‌ها را احتکار می‌کنند و مسئولان هم آنگونه که وعده کردند و می‌کنند به فکر مسکن نیستند و اغلب حرف‌ها در حد همان حرف می‌ماند.
شیخ‌زاده از تهران

پیام
 یخچال فریزرِ‌ آکبند جهاز دخترم رنگ شده از آب درآمد

چندی پیش یخچال فریزری از برندی معروف خریدم که بعد از 2ماه متوجه شدیم یخچال فوق تعمیر و صافکاری شده و به‌عنوان نو به ما فروخته شده است که البته دفترچه ضمانت و خدمات پس از فروش هم دارد. پیگیر موضوع شدیم و کار به شکایت رسید و هنوز هم به جایی نرسیده‌ایم. لازم است نظارت‌ها زیاد شود و متخلفان پس از شناسایی به اشد مجازات محکوم شوند تا دیگر جسارت چنین کارهایی را پیدا نکنند.
نعمتی از تهران 

هفته دولت فرصت استفاده از نظریات مردمی است

درهفته دولت اقدامات فراوانی انجام شده و طرح‌های آینده اطلاع‌رسانی شد. پیشنهاد می‌شود با فراخوان عمومی و دعوت به مقاله نویسی و برگزاری سمینارهای متعدد زمینه بهره‌مندی از نظریات مفید شهروندان فرهیخته و کارشناس فراهم شود تا از اشتباهاتی که به ضرر ملت و دولت است، جلوگیری شود.
عسگری از تهران 

قدردانی 
اضافه کردن ساعات کار متروی اصفهان شایسته تقدیر است

از اقدام شایسته مسئولان محترم شهرداری اصفهان در امور حمل‌ونقل شهری و مسئولان در شرکت قطارهای شهری متروی اصفهان و حومه که ساعات کار قطارهای زیرزمینی (مترو) اصفهان را برای رفاه حال مسافرین از ساعت 30 : 21 به ساعت 30 : 22 افزایش داده‌اند تشکر و قدردانی می‌نماییم.
محمود بلیغیان از اصفهان


 

این خبر را به اشتراک بگذارید