• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 19 شهریور 1401
کد مطلب : 171082
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/58nwA
+
-

ثبت نام 232هزار مددجوی کمیته امداد برای مسکن ملی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:‌ براساس آخرین اطلاعات، ۲۳۲ هزار نفر ثبت نام از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده اند.
سید مرتضی بختیاری با بیان اینکه در شهرها در رابطه با قانون جهش تولید، سهم ما برای 4 سال ۳۶۰ هزار واحد است که ۲۴۰ هزار واحد آن به شهرها مربوط است، افزود:‌ براساس آخرین اطلاعات ۲۳۲ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که به‌خاطر نداشتن ۴۰ میلیون اولیه، قرار شد مددجویان در ابتدا این مبلغ را پرداخت نکنند.
او در رابطه با مسکن روستایی هم گفت: در این زمینه نیز گام‌های خوبی برداشته شده و تفاهمنامه ۴۰ هزار واحدی را داریم که تماما در روستاها احداث می‌شود.
رئیس کمیته امداد تصریح کرد: این ۴۰ هزار واحد با کمک بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، کمیته امداد و بسیج سازندگی تا پایان سال ۱۴۰۲ باید تحویل مددجویان شود و تا پایان سال ۱۴۰۲ هیچ مددجویی فاقد مسکن روستایی نخواهیم داشت.
 او ادامه داد: تاکنون ۲۳ هزار واحد از ۴۰ هزار واحد پروانه آن از دهیاری روستاها گرفته شده و امیدواریم بتوانیم ۱۰ هزار واحد مسکن امسال در ۱۴ اسفندماه به بهره‌برداری برسد.بختیاری اضافه کرد: ۱۰ هزار واحد دیگر با بنیاد مستضعفان تفاهمنامه مبادله شده که بخش عمده ای از آن در روستا احداث می‌شود./منبع:سایت کمیته امداد امام خمینی (ره)


 

این خبر را به اشتراک بگذارید