• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
سه شنبه 15 شهریور 1401
کد مطلب : 170783
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/66om7
+
-

سردار رحیمی در مراسم تشییع پیکر شهید کیوانلو:

مجرمان از عواقب جرایم‌شان نگران نیستند

کوتاه از حادثه
مجرمان از عواقب جرایم‌شان نگران نیستند

مراسم تشییع پیکر شهید امیر کیوانلو، مأمور کلانتری ۱۰۶ نامجو که در جریان دستگیری یک سارق با ضربه چاقوی او به شهادت رسیده بود، برگزار شد.
به گزارش همشهری، این مراسم صبح دیروز با حضور سردار حسین رحیمی، فرماندهی انتظامی تهران و خانواده شهید در ستاد فرماندهی انتظامی تهران برگزار شد.
در این مراسم رئیس پلیس تهران با تشریح جزئیاتی از این حادثه هولناک که منجر به شهادت مأمور کلانتری 106نامجو شد، گفت: حوالی ساعت 5:30 صبح یکشنبه یکی از شهروندان به واحد گشت موتوری کلانتری نامجو مراجعه و اعلام کرد که سارقان در حال سرقت از منزل خواهرش هستند و این در حالی است که خواهرش تنها در منزل به سر می‌برد. پس از اظهارات این فرد، بلافاصله شهید کیوانلو با توجه به روحیه رشادت و ایثارگری‌ای که داشت داوطلبانه در ماموریت شرکت و به همراه همکارش راهی محل سرقت می‌شوند. به محض ورود مأموران در محل سرقت، با سرعت عمل آنها یکی از سارقان دستگیر می‌شود و سارق دوم که اقدام به فرار می‌کند توسط استوار یکم کیوانلو تعقیب و دنبال می‌شود که در این تعقیب و گریز سارق دوم متوقف اما ناغافل با چاقو ضربه‌ای به سینه مأمور پلیس وارد می‌کند که شهید کیوانلو به‌رغم مجروحیت، سارق را دستگیر می‌کند. پس از آن وی به بیمارستان انتقال داده می‌شود که به‌دلیل شدت جراحت وارده، این مأمور شجاع و وظیفه‌شناس به شهادت می‌رسد.
سردار رحیمی با تأکید براینکه متأسفانه شاهد وقاحت و گستاخی بیش از پیش سارقان و مجرمان هستیم عنوان داشت: مجرمان از مجازات و عواقب جرایم و جنایاتی که مرتکب می‌شوند نگران نیستند.
وی با اشاره به برگزاری جلساتی با مقامات عالی‌رتبه قوه قضاییه درخصوص لزوم مقابله جدی‌تر با مجرمان افزود: رها کردن مجرمان و سارقان مشکلی را حل نمی‌کند بلکه باید مجازات سختی برای این افراد درنظر گرفته شود و باید با قدرت جلوی مجرمان ایستاد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید