• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 14 شهریور 1401
کد مطلب : 170656
+
-

با مردم/متقلبان کنکور از ورود به دانشگاه محروم شوند

متأسفانه در کنکور امسال شاهد تقلب عده‌ای از افراد بودیم که با پرداخت وجوه کلان یا استفاده از ابزار مخابراتی دست به این کار زشت و غیراخلاقی زده بودند. مثل مسابقات ورزشی که درصورت مثبت بودن دوپینگ ورزشکار مدالش پس گرفته می‌شود و تا مدتی از حضور در میادین ورزشی محروم می‌شود باید با افراد متقلب در آزمون کنکور هم همینطور رفتار کرد و تا چند سال از شرکت در آزمون کنکور محرومشان کرد. این کار درس عبرتی برای دیگران می‌شود و احقاق حق از کسانی است که از مناطق دورافتاده کشور با زحمت و پشتکار و با کمترین امکانات آموزشی در این آزمون شرکت می‌کنند.
هدایتی از تهران

روش‌های ساده‌تری برای رسیدن به اهداف هدفمندی یارانه به‌کار گیرند
یارانه نان را مستقیما به سرپرستان خانواده‌ها بدهید و به درگیر کردن دولت در زنجیره آرد و نان خاتمه دهید. مطمئنا با پرداخت مستقیم یارانه، دولت به ساده‌ترین روش به تمامی مقاصدی که در طرح هدفمند کردن یارانه آرد و نان دارد و حتی بیشتر و بهتر از آن خواهد رسید.
 مجتبی میرکریمی از تهران

پیامک
3 ماه است که سهمیه سوخت رانندگان تاکسی‌های اینترنتی واریز نمی‌شود
متأسفانه سهمیه سوختی که باید ماهانه و منظم به‌حساب رانندگان تاکسی‌های اینترنتی واریز شود، با تأخیرهای چندین ماهه به‌حساب کارت‌های سوخت می‌آید. اکنون ۳ماه است هیچ خبری از واریز سهمیه سوخت رانندگان نیست. به شرکت‌ها که زنگ می‌زنیم، می‌گویند لیست‌ها به پیمایش وزارت کشور و شرکت نفت ارسال شده ولی از سوی آنها خبری نشده است. ‌‌با این هزینه سوخت بالا و قیمت‌های کم و هزینه‌های سرسام آور نگهداری ماشین واقعا ادامه کار بسیار سخت شده است.
بابک از تهران

سرویس‌های بهداشتی زنانه در پارک شهر بسته است
روز جمعه ۴ شهریور به همراه خانواده به پارک شهر رفتیم.متأسفانه تمام دستشویی‌های زنانه بسته بود و بانوان مجبور بودند از دستشویی‌های مردانه استفاده کنند. مسئول دستشویی هم در پاسخ به‌علت این موضوع ‌گفت نیرو نداریم. در ‌شأن پارک‌ شهر نیست که وضعیت‌اش اینگونه باشد. لطفا رسیدگی فوری شود.
جعفری از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید