• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
یکشنبه 13 شهریور 1401
کد مطلب : 170542
+
-

با مردم/حق سفر برای کارمندان در نظر بگیرند

 در بسیاری از کشورها ماهانه مبلغی به‌عنوان حق سفر برای کارمندان درنظر گرفته می‌شود تا این قشر بتوانند همراه با خانواده به مسافرت بروند و هوایی تازه کنند. با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی کشور و قیمت سرسام‌آور هزینه‌ها چه خوب است که مبلغی هر چند کم جهت کمک به کارمندان دولت که اکثرا از طبقه متوسط و ضعیف جامعه هستند درنظر گرفته شود.
چراغیان از تهران 

قیمت نان واقعی و یارانه آرد به مردم داده شود
خرید کارتی نان باعث شده است تا دهک‌های پایین جامعه که معمولا کارتشان خالی است و به‌صورت نقدی خرید می‌کنند نتوانند نان بخرند.‌ای کاش مسئولان یارانه آرد را نیز به‌صورت نقدی به‌خود مردم می‌دادند و قیمت نان واقعی می‌شد تا برای خرید نان نیاز به مدارک نباشد و ۹۰۰ میلیارد تومان هم در هزینه‌های دولت صرفه‌جویی می‌شد بابت خرید دستگاه‌های خرید نان.
ضیایی از تهران 

روستای شاهجوب شهرستان دهگلان آب ندارد
مردم شاهجوب شهرستان دهگلان در کردستان مدت‌هاست حتی آب خوردن ندارند. آبرسانی با تانکر هم با تأخیر انجام می‌شود و مردم در سختی هستند.
سالاری از دهگلان

پیامک
عطاری‌های بومهن نیازمند نظارت شدید هستند
بومهن حدود 200عطاری دارد که تعدادی از آنها واقعاً عطاری هستند و بقیه به اسم عطاری انواع شربت و قرص‌های خواب‌آور و داروهای ممنوعه می‌فروشند. از سازمان تعزیرات، بهداشت، پلیس زحمتکش و مسئولان نظارتی عاجزانه تقاضا دارم نظارت روی عطاری‌ها و تشخیص سره از ناسره را جدی بگیرند و با عطاری‌هایی که به اسم فروش گیاهان دارویی مواد‌مخدر و روانگردان و غیره می‌فروشند به‌طور جدی برخورد و آنها را رسوا کرده و به مردم معرفی کنند.
زمانی از بومهن

پاساژ میلاد قائم در معرض خطر آتش‌سوزی
 پاساژ میلاد قائم در خیابان قزوین و در محدوده شهرداری منطقه 10تبدیل به مکانی ناایمن از جهت وجود مواد اشتعال‌زا و منفجره شده است. در سال‌های اخیر تعدادی از مغازه‌های این پاساژ تبدیل به تعمیرگاه انواع پمپ شده‌اند که بخشی از مراحل تعمیر مربوط به شست‌وشوی موتور پمپ را که با بنزین و نفت انجام می‌شود در محیط سربسته پاساژ و در نبود امکانات اطفای حریق انجام می‌دهند که بسیار خطرناک و فاجعه آفرین است. بارها به شهرداری منطقه مراجعه کرده و طرح موضوع کرده‌ایم اما متأسفانه اقدامی صورت نگرفته است و این وضعیت نگران‌کننده کماکان ادامه دارد.
نهاوندی از تهران

پیام
چرا قیمت برق در این دوره 4برابر قبل است
از مسئولان محترم شرکت برق سؤال دارم که خانواده‌ای مثل ما که اصل رابرصرفه‌جویی گذاشته و بیشتراز پنکه به جای کولراستفاده می‌کنیم وکولرآبی را هم درصورت لزوم فقط روی دور کند می‌گذاریم و تمام لامپ‌ها هم ال‌ای دی وکم مصرف هستندباچه توجیه منطقی و عقلی بایدکارکرداین دوره برفرض که پیک مصرف تابستان هم باشد 4برابر دوره قبل باشد؟ 
حبیب از مشهدمقدس

این خبر را به اشتراک بگذارید