• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
یکشنبه 13 شهریور 1401
کد مطلب : 170537
+
-

آتش سوزی در آی‌سی‌یو بیمارستان به خیر گذشت

داخلی
آتش سوزی در آی‌سی‌یو بیمارستان به خیر گذشت

 آتش‌سوزی که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در پایتخت اتفاق افتاده بود با حضور به‌موقع آتش‌نشانان مهار شد و به 50بیماری که در آنجا بودند هیچ آسیبی نرسید.
به‌گزارش همشهری، ساعت9:42 دیروز (شنبه) به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی تهران خبر رسید که یکی از بیمارستان‌های شهر دچار آتش‌سوزی شده است. به فاصله کمی از این تماس، نخستین گروه از آتش‌نشانان خود را به محل حادثه در خیابان عضدی رساندند و تلاش برای مهار شعله‌های آتش آغاز شد.
سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران در توضیح این حادثه گفت: آتش‌نشانان نخستین ایستگاه به‌دلیل نزدیک بودن به محل حادثه در عرض یک دقیقه خود را به آنجا رساندند و در ادامه ایستگاه‌های دیگر نیز به محل رسیدند.
او ادامه داد: آتش‌سوزی در بیمارستانی 5 طبقه اتفاق افتاده و کانون آتش در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بود که در طبقه سوم قرار داشت. همکارانم همزمان با تلاش برای خاموش کردن آتش بیمارانی را که در آنجا حضور داشتند از ساختمان خارج کردند. در این حادثه حدود ۴٠ یا ۵٠ نفر از بیماران توسط آتش‌نشانان به محل امن انتقال داده شدند.
او درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت: براساس شواهد موجود، اتصال برق سبب وقوع این حریق شده است. به این شکل که آتش‌سوزی در این بخش از یک میز چوبی که پرستاران در آن حضور داشتند آغاز شده و به یک یا ۲تخت نیز سرایت کرده که خوشبختانه با اقدام به‌موقع آتش‌نشانان، حریق اطفا و از گسترش آن جلوگیری شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید