• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 12 شهریور 1401
کد مطلب : 170425
+
-

نکته بازی/اختیار دارید آقا جواد!

مراسم رونمایی از کاپ جام‌جهانی2022 در تهران در حالی برگزار شد که مثل همیشه هرج و مرج و بی‌نظمی حرف اول را می‌زد. هر کسی هر کاری دلش می‌خواست انجام می‌داد و البته که نقش اول این داستان هم استاد جواد خیابانی بود. آقا جواد که اجرای مراسم را برعهده داشت، ابتدا تأکید کرد طبق پروتکل‌های فیفا فقط 6 نفر اجازه حضور روی سن در کنار کاپ جام‌جهانی را دارند، اما در ادامه گویا خودش همین موضوع را از یاد برد و از حضار دعوت کرد برای انداختن عکس یادگاری بالا بیایند. در نتیجه هرج و مرج عجیبی رقم خورد که نماینده فیفا را هم ترساند. در پایان مراسم خیابانی در واکنش به انتقادها گفت: «اصلا خاک عالم بر سر من.» نفرمایید قربان؛ ما دیگر به شاهکارهای شما عادت کرده‌ایم!

پس مراقب باش
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال بعد از توقف این تیم در خانه نفت مسجدسلیمان حرفی زد که حسابی خبرساز شد. او گفت: «استقلال پارسال فقط دفاع می‌کرد، یک موقعیت به‌دست می‌آمد، همان را گل می‌کرد و تمام. با این حال ما امسال می‌خواهیم هجومی بازی کنیم.» مطابق انتظار بلافاصله بعد از پایان نشست خبری این مربی، انتقادات زیادی از او به عمل آمد. اگرچه خیلی‌ها قبول دارند که تیم فرهاد مجیدی رویکرد دفاعی داشت و شاید آنقدرها جذاب بازی نمی‌کرد، اما اینکه سرمربی فعلی استقلال و جانشین مجیدی چنین حرفی بزند، واقعا جالب نیست. در نتیجه ساپینتو عقب‌نشینی کرد و مدعی شد حرف‌هایش در مورد مجیدی بد ترجمه شده است. البته ما که فکر نمی‌کنیم مشکل از ترجمه بوده باشد، اما از این به بعد حواست را بیشتر جمع کن!

پس چی شد؟
مهدی تاج می‌گفت درصورت رسیدن به ریاست فدراسیون، مذاکره با کی‌روش را برای بازگرداندن او روی نیمکت تیم ملی آغاز خواهد کرد. معنای این حرف مشخص است و حتی اگر به حضور دوباره مربی پرتغالی منجر نشود، به این مفهوم است که اسکوچیچ شانسی برای بقا ندارد. فضا طوری بود که حتی بعد از انتخاب تاج، همه منتظر تشکیل جلسه هیأت‌رئیسه و عزل اسکوچیچ بودند، اما این جلسه تشکیل نشد و دست‌کم تا لحظه تنظیم این مطلب هم کسی به روی خودش نیاورده که قرار به تغییر اسکوچیچ بود. تاج حرفی نمی‌زند، نبی و اعضای هیأت‌رئیسه هم می‌گویند اسکوچیچ ماندنی است. یعنی آقای تاج سرخود و الکی حرف از برگرداندن کی‌روش می‌زد؟ پس چرا بیهوده موقعیت سرمربی تیم ملی را متزلزل کردید؟
 

این خبر را به اشتراک بگذارید