• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 9 شهریور 1401
کد مطلب : 170200
+
-

اعزام 2000 پاکبان به راهپیمایی اربعین

اربعین
اعزام 2000 پاکبان به راهپیمایی اربعین

 گردهمایی مواکب و فعالان اربعینی استان تهران در تالار ایوان شمس برگزار شد. به گزارش همشهری، رئیس ستاد برگزاری مراسم اربعین شهرداری تهران در این مراسم با اشاره به گرمای هوا گفت: پس از 2 سال، اکنون تعداد زیادی از زائران در مراسم اربعین حضور پیدا می‌کنند و باید پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهیم و در زمان کمی آماده ساماندهی موکب‌ها باشیم.
محمد امین توکلی‌زاده با تأکید بر استقبال از سرود سلام فرمانده افزود: اربعین عراقی‌ها ۲۰روزه است و به‌صورت دوره‌ای مشرف می‌شوند و با این حرکت از ازدحام در کربلا جلوگیری می‌کنند؛ توصیه می‌شود هموطنان ما نیز از توقف زیاد در کربلا خودداری کنند و کمک کنند این سفر زودتر آغاز شود.
معاون اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به حضور ۱۰ اکیپ آتش‌نشانی و 11اکیپ شرکت شهر سالم گفت: نزدیک به ۲ هزار پاکبان زیارت اولی که 3 دوز واکسن را تزریق کرده و شرایط جسمی مناسبی دارند، در این ایام خدمات رسانی خواهند کرد. در شهر خرمشهر شهرداری منطقه ۱، چذابه منطقه ۳، مهران منطقه ۵ و 11، خسروی منطقه ۲۲ و در کربلا معاونت امور مناطق و منطقه ۸مستقر هستند.
او با یادی از شهادت سردار سلیمانی تأکید کرد که در راهپیمایی اربعین امسال باید مراقب جریان‌های انحرافی و وضعیت سیاسی عراق بود. به‌گفته توکلی‌زاده، اجتماع بزرگ موکب‌داران و خادمان راهپیمایی اربعین حسینی به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) روز پنجشنبه 10شهریور از ساعت 17:30  در مصلی تهران برگزار می‌شود. در گردهمایی فعالان اربعینی استان تهران، حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام رضا مهکام رئیس انجمن روانشناسی اسلامی و محسن آخوندزاده یزدی مسئول موکب خدام‌الحسین(ع) نکاتی درباره راهپیمایی اربعین را شرح دادند.

این خبر را به اشتراک بگذارید