• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 6 شهریور 1401
کد مطلب : 169875
+
-

امشب در اروپا چه خبر است؟

اینترمیلان نخستین شکست فصل خود را در سری‌آ در زمین لاتزیو تجربه کرد. سیمونه اینتزاگی در دومین فصل پیاپی در بازگشت به ورزشگاهی که در آن مربیگری کرده بود، 3 بر یک شکست خورد. او مقابل تیم سابقش وقتی قصد داشت با واردکردن دارمیان به‌جای دومفریز در پست دفاع راست بازی را اداره کند، به مائوریتسیو ساری باخت؛ دقیقا از سمت همان دارمیان. تعویض‌های اینتزاگی بگیر و نگیر دارد. تعویضی‌های او در هر دو بازی گذشته لیگ موفق به گلزنی شده بودند اما دارمیان نتیجه را به سود حریف عوض کرد. فصل پیش هم اینتر در بازی رودررو مقابل میلان به تعویض‌های سرمربی‌اش باخت و لیگ را از دست داد. دی‌فرای، کوره‌آ و اینتزاگی به تیم سابق‌شان باختند.
این هفته بازی‌های مهمی در رقابت‌های باشگاهی اروپا برگزار نشد؛ البته اگر بازی دیشب یوونتوس رم و بازی پریشب لاتزیو-اینتر را درنظر نگیریم. امشب در انگلیس خبر خاصی نیست، همینطور در ایتالیا اما در آلمان یک بازی مهم بین مونشن‌گلادباخ و بایرن‌مونیخ برگزار می‌شود. گلادباخ فصل پیش بایرن را بیچاره کرد و هم در لیگ هم در جام حذفی این تیم را برد. در فرانسه هم یک دیدار حیثیتی بین پاری‌سن‌ژرمن و موناکو برگزار می‌شود که ازجمله بازی‌های این فصل لیگ فرانسه است تا نیمار و مسی و امباپه تمرین گلزنی و گلسازی کنند. از ابتدای این فصل تاکنون نیمار 7گل و 6پاس‌گل ثبت کرده؛ مسی 3گل و امباپه 4گل. نیمار در سال2022 در 18بازی 17گل و 11پاس‌گل ثبت کرده است.
در لالیگا بارسلونا و رئال‌مادرید با فاصله زمانی 2‌ساعت از یکدیگر بازی دارند. بارسلونا با وایادولید بازی می‌کند که پس از یک‌فصل غیبت دوباره به لالیگا برگشته. مجوز بازی ژول کُنده دریافت و قرارداد این بازیکن در لالیگا ثبت شده است. بارسا می‌خواهد از لالیگا به‌خاطر تعلل در ثبت قرارداد کُنده و ضررهایی که باشگاه در این مدت متحمل شده، شکایت کند. حالا تنها روی گزینه‌های جدایی کار می‌شود. ممفیس و اوبامیانگ مشتریانی دارند و بریتویت هم همینطور تا خط حمله تیم اندکی خلوت شود. دی‌یونگ می‌خواهد حقوقش را کاهش دهد و بماند و هم‌اکنون امکان خرید برناردو سیلوا برای بارسا وجود ندارد. تنها گزینه خرید این است که یک مدافع کناری به نام ترائوره را از باشگاه رن فرانسه بخرند.
رئال مادرید هم بی‌خیال از بازیکنان زیادی که از دست داده و تنها 2‌خرید داشته، در بازار نقل‌وانتقالات منفعلانه عمل می‌کند. آسنسیو گویا متقاعد شده که یک فصل دیگر هم بماند و سپس به‌عنوان بازیکن آزاد جدا شود. تلاش‌ها برای انتقال قرضی یا قطعی اودریوسولا به جایی نرسیده. لاتاسا آخرین استعداد باشگاه است که به تیمی دیگر واگذار می‌شود. این مهاجم با قراردادی قرضی و همراه با بند خرید و 50درصد امتیاز حق واگذاری بعدی به ختافه رفت. آنچلوتی باید تیمش را با همین ترکیب ناقصی که دارد در مسابقات هدایت کند. رئال برای بازی ساعت 00:30 امشب مقابل اسپانیول هیچ محروم یا مصدومی ندارد. اسپانیول فصل پیش رئال را شکست داد و برای این بازی هم 4مهاجم دارد که همگی آنها سابقه پوشیدن پیراهن رئال را دارند؛ رائول ده‌توماس 11‌سال در آکادمی رئال بود. او در سال2004 در رده نونهالان به رئال آمد و تا سال2015 در آکادمی رئال حضور داشت. او هرگز در بازی‌های رسمی در تیم بزرگسالان رئال بازی نکرد اما 62بازی در کاستیا داشت. بین 2010 تا 2012، خوسلو در کاستیا حضور داشت. او در 67‌بازی برای کاستیا 33گل زد و البته در تیم بزرگسالان هم در برنابئو گلزنی کرد. دنی گونزالس نیز در رده نونهالان وارد آکادمی رئال شد و در سال2019 و پس از 57‌بازی از کاستیا جدا شد. نفر چهارم خوزه کارلوس لازو است که در رده جوانان به آکادمی رئال ملحق شد و 4سال در رئال بود. او 20‌بازی در کاستیا داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید