• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
چهار شنبه 2 شهریور 1401
کد مطلب : 169552
+
-

با مردم/نرخ‌گذاری دستوری عادلانه نیست

وقتی نرخ‌گذاری دستوری باشد مالکیت زیر سؤال می‌رود. وقتی به یک مالک می‌گویند اینقدر می‌توانی اجاره اضافه کنی یا به یک بقال می‌گویند فقط اینقدر مجازی کالای خود را بفروشی این سؤال مطرح می‌شود که پس حق مالکیت که در همه جای دنیا و در قانون ما محترم شمرده شده تکلیفش چه می‌شود. بهتر است به درمان ریشه‌ای مسائل اقتصاد و تورم بپردازند و دست از نرخ‌گذاری دستوری بردارند.
باقری از اهواز

جلوی انتقال آب رامیان به شهرهای دیگر را بگیرند
با توجه به عواقب و اثرات زیست‌محیطی حفر چاه‌های عمیق و کوهپایه‌ای بودن شهر رامیان و کمبود آب در روستاها و شهر که امسال نمود بیشتری یافته است باید جلوی انتقال آب رامیان به دیگر نقاط را گرفت. نباید مردم این شهر که اکنون کم و بیش آب دارند دچار کم آبی و مشکلات آن شوند.
توفیقی از رامیان 

جاده روستای کوندج در قزوین خاکی باقی مانده است
اتوبان قزوین ورودی به کوندج یکی از محورهای پرتردد است که روزانه تعداد زیادی ماشین سنگین در این مسیر تردد می‌کنند و این جاده با گذر دهه‌ها همچنان خاکی باقی‌مانده است. ورودی این جاده به اتوبان نیز بسیار خطرناک است. امید است مسئولان برای حل این معضل بزرگ در ورودی این روستا چاره‌اندیشی کنند.
جباری از قزوین

پیامک
کارخانجات و تولیدکنندگان متعهد تشویق و معرفی شوند
در هیاهوی تورم و گرانی‌ها و مسابقات افزایش قیمت‌ها از سوی برخی تولیدکنندگان، کارخانجات متعهد به اصول انسانی و اخلاقی هم هستند که با تثبیت قیمت‌های محصولات خود با حفظ بالاترین کیفیت و کمیت تولیدات خود را همچنان عرضه می‌کنند. ازجمله اینها لبنیات، برخی مواد غذایی و برخی محصولات برقی و خانگی هستند که بعضا حتی با بی‌میلی قیمت تولیدات خود را زیاد کرده‌اند، لذا نظارت و حمایت‌های تشویقی دولت برای این دسته از تولیدکنندگان می‌تواند در کاهش و تثبیت قیمت‌های لجام گسیخته فعلی، بسیار مؤثر و مفید و کارساز باشد.
محمود بلیغیان از اصفهان

بزرگراه بسیج و میدان‌هایش نیازمند استاندارد‌سازی‌ و معماری دوباره است
ورودی شهر از میدان آزادگان تا میدان کشاورز در بزرگراه بسیج (کمربندی) با تداخل خطرناک خودرو‌های سنگین و سواره مواجه هستیم و به‌دلیل غیراستاندارد بودن میادین واقع در این بزرگراه، بارها شاهد تصادفات بوده‌ایم. این معابر غیراستاندارد در کنار تداخل خودروها عامل تصادف و خسارت مالی و جانی بسیار هستند. از مسئولان اردبیل تقاضا می‌شود درخصوص بزرگراه بسیج چاره‌اندیشی بکنند. ضرورت احداث کنارگذر(کمربندی سوم) شهر و همچنین ایجاد تقاطع‌های غیرهمسطح در میادینی چون وحدت و... با وجود این حجم از ترافیک و حوادث متعدد، کاملاً احساس می‌شود.
تابش از اردبیل 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید