• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
سه شنبه 1 شهریور 1401
کد مطلب : 169447
+
-

با مردم/لوله آب شهری در چهارراه قدس به حال خود رها شده است

حدود 2‌ماه است که لوله آب شهری داخل کوچه ربیع ۲۱ چهارراه قدس شکسته است و پس از هر بار گزارش، مسئولان آب و فاضلاب در محل حضور پیدا کرده‌اند اما آب همچنان جاری است و کسی هم پاسخگو نیست که در این شرایط بحرانی کم آبی چرا این میزان آب باید هدر برود.
یراحی از تهران 

فاز 7مسکن مهر هشتگرد هیچ امکانات زیرساختی ندارد
در فاز 7شهر جدید هشتگرد در محدوده مسکن‌های مهر که بیش از 10سال از تحویل اولیه آنها گذشته و عموماً خالی از سکنه هم هست کمترین امکانات زیرساختی و اجتماعی و رفاهی وجود دارد. این فاز فقط مسکن است و مسکن! آیا ساکنان مسکن نان و راه و اتوبوس و مدرسه و مسجد و.... نمی‌خواهند. آیا نیاز به فروشگاه و مرکز بهداشت و دکتر و داروخانه و اورژانس و... ندارند؟ آیا درست است که حتی یک باجه عابر بانک در دل این همه مسکن انبوهی که ساخته شده نباشد؟ جا دارد مسئولان از این مناطق بازدید کرده و حداقل بخش‌هایی که جزو تعهدات سازندگان است را مشخص نمایند تا این مناطق قابل سکونت شوند.
عسگری از هشتگرد 

پارک باباامان بجنورد سرویس بهداشتی مناسب ندارد
سرویس بهداشتی پارک بابا امان در شهر بجنورد وضعیت مناسبی ندارد و به‌دلیل مشکلات تاسیساتی مردان و بانوان از یک سرویس بهداشتی استفاده می‌کنند و بوی تعفن این سرویس‌ها ساکنان حاشیه این پارک را آزرده خاطر کرده است. پارک باباامان در محل توقف مسافران گذری است و از سوی شهروندان نیز همواره مورد استقبال است. اما نبود سرویس بهداشتی مناسب آن را تبدیل به پارکی نامناسب کرده است. لطفا تدبیری برای این معضل بشود.
سلطان‌زاده از بجنورد 

پیامک
قلع و قمع درختان ۳۰ ساله در میانه
قلع و قمع درختان پارک دانش در شهرستان میانه باعث آزردگی خاطر همه شهروندان شده است. از مسئولان شهری تقاضا می‌شود دیگر اجازه چنین حوادث تلخی را ندهند و با کسانی که عامل این قلع و قمع شدند برخورد جدی و قانونی کنند.
صومعه از میانه 

تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی در فیلم‌ها و سریال‌ها نباشد
تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی در فیلم‌ها و سریال‌ها که تقریباً الگو به حساب می‌آیند، همچنان دیده می‌شود؛ بدون آنکه این دسته افراد بعد از تخلف‌هایی نظیر صحبت کردن با تلفن، راهنما نزدن هنگام گردش و توقف، عبور از چراغ قرمز و دیگر تخطی‌ها به‌عنوان متخلف معرفی شوند. پس کارکرد شورای نظارتی بر فیلم و سریال‌ها چیست؟
نوحی از تهران 

سکوی قطار تهران -تبریز در شهرقدس صندلی و روشنایی ندارد
سکوی قطار اتوبوسی مسیر راه‌آهن تهران- تبریز (ریل باس تهران- قزوین - تاکستان) در شهرقدس (قلعه حسن‌خان) چه به سمت تبریز چه به سمت تهران فاقد صندلی و روشنایی است و مسافران این قطارهای حومه‌ای مجبورند تا رسیدن این قطارها ساعت‌ها روی سکو بایستند و اگر شب باشد در تاریکی سرپا باشند.
شریفی از شهریار

پخش همزمان یک برنامه از 2شبکه چه معنایی دارد؟
آیا زیبنده صدا و سیماست که برنامه «چرا» هرروز در ساعت 13و 30دقیقه به‌صورت همزمان از 2 شبکه 2و 5پخش شود؟
نیشابوری از کرمانشاه 

پیام
پول گندم کشاورزان را ندادند
بیش از یک‌ماه است که پرداخت پول گندم کشاورزان به تعویق افتاده و این موضوع باعث شده چک‌های آنها برگشت بخورد؛ درحالی‌که قرار بود 10روزه پول گندم‌ها را بدهند. کشاورز گرفتار چه باید بکند؟
یوسفی از استهبانات 

صاحبخانه‌ها زیر بار قوانین دولت نمی‌روند
صاحبخانه ما با دارا بودن چندین واحد آپارتمان و باغ درحالی‌که فرزند مجردی هم ندارد توانست حکم تخلیه بگیرد و من و همسر و 2فرزند و مادرم را سرگردان کند. قبل از تخلیه ما هم خانه را  اجاره داده و قرار است 10شهریور مستأجر جدید بیاید درحالی‌که ما راهی برای تهیه پول پیش بیشتر نداریم. چرا مسئولان وعده‌ای را می‌دهند که نه نظارتی بر اجرای آن دارند و نه می‌توانند به آن عمل کنند؟ 
اوحدی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید