• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 28 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 161066
+
-

با مردم/فرهنگسازی برای ترک سیگار فراموش شده است

فرهنگسازی در ترک سیگارمحدود به ایام خاصی نیست و باید در همه ایام سال مستمر ادامه یابد. برهیچ‌کس پوشیده نیست مصرف سیگار در وهله اول به‌خود فرد و سپس به خانواده و سرانجام به اطرافیان در جامعه ضرر می‌رساند و با توجه به زندگی‌های اغلب آپارتمانی باعث آزار ساکنان و ترددکنندگان در فضاهای سرپوشیده می‌شود.
پیرمحمودی از تهران 

فیش پرداخت‌شده شرکت ماکارونی را رسانه‌ای کنند 
اینکه شرکت بزرگ تولیدکننده ماکارونی جریمه شده است بسیار امیدبخش است. اما وقتی بهتر می‌شود که فیش پرداخت شده جریمه را منتشر کنند تا مردم بدانند این شرکت از زیر پرداخت جریمه شانه خالی نکرده است. هر چند که پولی به جیب‌های مردم بازنمی‌گردد اما برخورد با متخلفان باید همین گونه قاطعانه و شفاف باشد.
رسولی از قاسم آباد مشهد

بیمه‌های پایه پول برخی انواع سونوگرافی را نمی‌پردازند
به تازگی بیمه‌های پایه پول برخی سونوگرافی‌های مخصوص بانوان را فقط درصورت متاهل بودن می‌پردازند. تکلیف زنان مطلقه یا همسر فوت شده برای دریافت این خدمات چیست؟
رضاپور از تهران 

پیامک
ایستگاه متروی ترمینال جنوب مسیر مخصوص دوچرخه ندارد

ایستگاه متروی ترمینال جنوب مسیر شیب‌دار برای تردد دوچرخه ندارد، اغلب اوقات آسانسورها خراب است و پله‌های ایستگاه هم بلند و بسیار است. جا دارد در این ایستگاه پرتردد مسیرهای شیب‌دار در دو مسیر به سمت تجریش و به سمت کهریزک ویژه دوچرخه‌سواران ایجاد کنند تا دعای خیر ورزشکاران و دوچرخه‌سواران پشت سر مسئولان باشد.
علی مددی از تهران 

چای باکیفیت ایرانی در کشور توزیع شود
براساس اخبار چای وارداتی با قیمت هر کیلو 5دلار به کشور می‌رسد و چای ایرانی یک دلار صادر می‌شود. همان چای چه بسا فرآوری شده و چند برابر قیمت به کشور بازمی‌گردد. درحالی‌که چای ایرانی از باکیفیت‌ترین چای‌های دنیاست. با توصیه‌ها و تأکیداتی که مسئولان ارشد دارند آیا جا ندارد چای ایرانی در داخل کشور فرآوری مطلوب شده و جلوی صادرات آن گرفته شود و در شبکه توزیع کشور چای ایرانی توزیع کنند؟ شایسته است‌ وزرای محترم کشاورزی و صمت به این مسئله رسیدگی قاطع کنند که در شرایط جنگ اقتصادی، ارز از کشور خارج نشود.
 ساطع از کاشان

پیام
حقوق معوقه کارگران شهرداری رودبار را بدهند 

کارگران شهرداری رودبار حقوق معوقه خود را که مربوط به 4‌ماه اول سال 1400است هنوز نگرفته‌اند و 70کارگر شاغل در مجموعه شهرداری همچنان چشم به راه دریافت معوقات خود هستند. بماند که آن رقم اکنون نصف ارزش پارسال خود را از دست داده است.
عمارلویی از رودبار

پارک نهج البلاغه تهران نیازمند نظافت است
عید همراه خانواده یک عصر بهاری را در پارک نهج البلاغه گذراندیم بسیار پاکیزه و مرتب بود. چند روز قبل دوباره به پارک رفتیم و متأسفانه با انبوه زباله‌ها و آلودگی مواجه شدیم تا جایی‌که ترجیح دادیم زیاد در پارک نمانیم. هم مردمی که زباله ریخته‌اند مقصرند و هم آنهایی که باید نظافت می‌کردند و نکردند.
نصیری از تهران 

دهک خانواده ما دو روزه تغییر کرد
چند روز قبل برای ثبت اعتراض به سایت مراجعه کردم. دهک خانواده ما را 7نشان می‌داد. اکنون ظرف دو روز به دهک 10منتقل شده‌ایم درحالی‌که من و همسرم شاغلیم و در‌ماه فقط یک جمعه تعطیلیم. مدام اضافه کار می‌مانیم چون اقساط بسیار داریم. اگر ما دهک دهم هستیم پس آنهایی که ماهانه 20میلیون درآمد دارند دهک چندم هستند؟
علیمی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید