• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 21 اسفند 1400
کد مطلب : 156197
+
-

اخبار/خداحافظی با علیرضا غفاری


همشهری: انگار اسفند برای بعضی‌ها ماه رفتن است و خداحافظی. علیرضا غفاری از مجریان رادیو و ازجمله افرادی بود که در حوزه تئاتر هم کار کرده بود. این هنرمند به‌خاطر سکته از دنیا رفت.
 او قرار بود برای اجرای برنامه به رادیو برود، اما دوستان و مخاطبان را منتظر نگه داشت و دیگر به اجرای برنامه‌اش در رادیو نرسید. علیرضا غفاری سال ۶۲ به استخدام صداوسیما درآمد. او منتقد سینمایی، نویسنده و شاعر هم بود. علیرضا غفاری سال‌ها برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کرد و مدیر روابط‌عمومی نهادهای مختلفی بوده است. این گوینده و مجری متولد سال ۱۳۳۴ و فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی تئاتر در مقطع کارشناسی‌ارشد بود. او در سال ۱۳۹۱ عنوان برترین مجری برنامه‌های رمضانی تلویزیون را از آن خود کرده بود.


تعیین تکلیف حریم تئاترشهر ‌
همشهری: روزهای پایانی سال است. کاظم نظری که حالا مدیریت تئاتر کشور را در دست گرفته در نخستین روزهای حضورش در مرکز، از مجموعه تئاترشهر و سنگلج دیدن کرد و در جریان امور تئاتر آنها قرار گرفت.
دیدار و گفت‌وگو با کارکنان واحدهای فنی و اداری، بازدید از کتابخانه و مرکز اسناد، بازدید میدانی از حریم مجموعه تئاترشهر و آشنایی میدانی با آسیب‌های موجود در محیط پیرامونی، دیدار و گفت‌وگو با هنرمندان گروه‌های اجرایی آثار نمایشی به صحنه رفته در مجموعه، بررسی صحت عملیات عمرانی و بازسازی انجام‌گرفته در ساختمان مجموعه اعم از تاسیسات، سیستم‌های هواساز، ماشینری و موارد فنی و عمرانی دیگر ازجمله برنامه‌هایی بود که در بازدید مدیرکل هنرهای نمایشی از مجموعه تئاترشهر صورت گرفت. نظری در جریان این بازدید با تأکید بر لزوم تسریع در پیگیری و رفع موانع پیش‌روی فعالیت‌های مجموعه تئاترشهر از برگزاری یک جلسه فوق‌العاده با مدیران تماشاخانه‌های زیرمجموعه اداره کل هنرهای نمایشی برای رسیدگی و حل مشکلات مجموعه‌ها در حوزه‌های مختلف خبر داد.

دورهمی مدیری در 80 قسمت

همشهری: تلویزیون هم در همین روزهای زمستان کم‌رمق، تکلیف آخرین برنامه‌ها و سریال‌های نوروزی خود را مشخص کرده است. مسابقه دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری در ایام نوروز از شبکه نسیم پخش خواهد شد. این برنامه با حضور چهره‌های محبوب شامل هنرمندان، بازیگران، خوانندگان، قهرمانان ورزشی و... تولید شده که در این فصل به همراه ۷ نفر از نزدیکان خود شامل اعضای خانواده، دوستان، همکاران و... به‌عنوان شرکت‌کننده در برنامه حضور پیدا کرده‌اند.  عنوان شده که سؤالات در این فصل از حالت تخصصی خارج شده و در سطح اطلاعات عموم جامعه طراحی شده که برای همه بینندگان در سراسر کشور جذاب و قابل پاسخگویی باشد و ضمن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی، با پاسخگویی به سؤالات در منزل، بینندگان از سطح معلومات خود مطلع شوند. تاکنون بیش از ۶۰قسمت از این فصل، ضبط شده و تولید برنامه تا پایان ۸۰قسمت ادامه خواهد یافت.


سریال «جناب عالی» روی آنتن نسیم
همشهری: سریال «جناب‌عالی» هم بالاخره نصیب آنتن نسیم شد. شبکه‌های دیگر تلویزیونی با سریال‌های زیرخاکی، خداداد، دردسرهای شیرین و نجلا به خانه‌ها می‌آیند و نسیم با سریال طنز «جناب‌عالی» سال جدید را شروع می‌کند. کمدی «جناب‌عالی» با بازی امیرحسین رستمی، حسین سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، میرطاهر مظلومی، مهوش وقاری، گیتی معینی، رضا بنفشه‌خواه، محمد الهی، بیتا سحرخیز و منوچهر آذری از ٢٩ اسفند هرشب ساعت ٢٣ در 13قسمت از شبکه نسیم پخش خواهد شد. این سریال به تهیه‌کنندگی مصطفی رضوانی و نویسندگی مشترک عادل تبریزی و‌ رؤیا خسرونجدی و کارگردانی تبریزی سعی دارد با بیان طنز و شیرین معضل بیکاری و اشکالات سیستم اداری را تصویر کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید