• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 21 اسفند 1400
کد مطلب : 156196
+
-

خبر های کوتاه /اسارت جمشیدی در زیرخاکی


پژمان جمشیدی مهمان تلفنی برنامه «سریالیست» بود. او درباره سریال «زیرخاکی ۳» گفت: این را عیدی مردم به‌خودم می‌دانم که اجازه می‌دهند با حضور در سریال‌ها در خانه‌هایشان دیده شویم. حضور در سریال مناسبتی برای من اتفاق جذاب و شیرینی است که می‌توانم در عید نوروز در تلویزیون جلوی دیدگان مردم باشم. از سریال‌های مناسبتی که در ماه مبارک رمضان و نوروز پخش شده است، خاطرات خوبی دارم.
وی افزود: در روزهای آخر فیلمبرداری فصل سوم سریال «زیرخاکی» هستیم و امیدوارم این بار هم مثل 2 فصل قبلی مورد اقبال مخاطبان قرار بگیرد. سریال سختی است اما به‌خاطر اینکه عوامل خیلی خوبی داریم شیرین می‌گذرد. این فصل از سریال ۱۴ قسمتی است و فکر می‌کنم از ۲۹ اسفند پخش آن شروع شود و تا ۱۴ فروردین ادامه داشته باشد.  این بازیگر در ادامه درباره مقایسه فصل‌های مختلف این سریال توضیح داد: فصل اول «زیرخاکی» کمی خانوادگی‌تر بود و بیشتر 3 کاراکتر فریبرز، پری و کاوه را می‌دیدیم. 

نشان عالی یونسکو به شهرام ناظری 

نشان عالی یونسکو در مراسم جایزه حکیم نظامی با حضور جمعی از چهره‌های فرهنگی و هنری به شهرام ناظری اهدا شد. در مراسم آیین بزرگداشت حکیم نظامی در تالار وحدت با حضور منوچهر شاهسواری و علی نصیریان نشان عالی یونسکو به شهرام ناظری اهدا شد. علی نصیریان بازیگر سینما و تلویزیون گفت: یونسکو کار ارزشمندی کرده و بسیار مفتخرم که این لوح را به شهرام ناظری که از یگانه‌ها و سرمایه‌هاست، تقدیم می‌کنم. تجلیل خوب است اما در این دنیای مغشوش تضادها را چگونه برای خودم حل کنم؟ در پایان این مراسم نیز شهرام ناظری به خنیاگری پرداخت.

ستاره‌ای در هالیوود برای آقای کارگردان 

ورایتی از اختصاص یک ستاره در «پیاده‌راه مشهور هالیوود» به فرانسیس فورد کاپولا، کارگردان مشهور آمریکایی خبر داده است. کاپولا کارگردانی است که امروزه بیشتر وی را به ‌دلیل ساخت فیلم‌ جاودان سه‌گانه «پدرخوانده» می‌شناسند. او با ساخت «پدرخوانده 1»(1972)، انقلابی در زمینه فیلمسازی‌ در ژانر گنگستری ایجاد کرد. فیلم اول پدرخوانده که امسال پنجاهمین سالگرد ساخت آن نیز گرامی داشته شده است، در رشته‌های بهترین فیلم، بهترین بازیگر و بهترین فیلمنامه برای فرانسیس فورد کاپولا و ماریو پوزو جایزه به ارمغان آورد. البته فرانسیس فورد کاپولا در زمینه فیلمنامه‌نویسی نیز نویسنده‌ای چیره‌دست است و نخستین جایزه اسکار خود را در زمینه فیلمنامه غیراقتباسی در سال 1970کسب کرد. او ازجمله معدود کارگردانانی است که توانسته برای یک فیلم(سری فیلم‌های پدرخوانده) 3 بار از سوی آکادمی اسکار مورد تجلیل قرار بگیرد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید