• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 3 اسفند 1400
کد مطلب : 154607
+
-

با مردم/سرقت در خیابان پیروزی بیداد می‌کند

مدتی است در منطقه چهارصد دستگاه در خیابان پیروزی سرقت‌های متعددی رخ می‌دهد و مردم بسیار نگران هستند. حتی مجبوریم شب‌ها کشیک بدهیم و از گشت کلانتری هم خبری نیست.
یک شهروند 

کرایه‌های غیرمنطقی تاکسی اینترنتی به ضرر مسافر و راننده
کرایه‌های غیرمنطقی در تاکسی‌های اینترنتی که به ضرر راننده و مسافر است واقعا مشکل‌ساز شده است. همچنین عدم‌پرداخت به‌موقع اعتبار سوخت، بیمه نبودن رانندگان، توهین مسافران به رانندگان و نپرداختن به‌موقع وجوه توسط شرکت‌ها عمده مشکلات رانندگان تاکسی اینترنتی است که تقاضای رسیدگی به آنها را داریم.
خالقی از تهران

تأمین اجتماعی هیچ داروی تقویتی را پوشش نمی‌دهد
اینکه ویتامین‌ها به اندازه داروها ضروری نیستند درست نیست زیرا وقتی پزشکی ویتامین تجویز می‌کند یعنی بیمار به آن نیاز دارد بنابراین پوشش ندادن داروهای تقویتی توسط تأمین اجتماعی توجیهی ندارد.
نیری از یزد

اراذل و افراد بی‌خانمان در محدوده پل صدر جمع‌آوری شوند
مدتی است در طبقه اول پل صدر افراد مشکوکی زیر یا بالای ستون‌های پل آمد و شد و شاید زندگی می‌کنند. شهرداری و نیروی انتظامی پیگیری کند که اینها بالا و پایین ستون‌ها چه می‌کنند. مبادا تجهیزات پل به سرقت رود یا اتفاق تلخی مشابه بزرگراه نواب رخ دهد.
شهروندی از تهران

 چراغ‌های روشنایی تقاطع خیابان شریعتی به سمت غرب کافی نیست
تقاطع خیابان شریعتی به سمت غرب از روشنایی مناسبی برخوردار نیست و این موضوع رانندگان را به دردسر می‌اندازد و به‌علت دید ناکافی در شب موجب تصادف می‌شود. از مسئولان درخواست داریم تا چراغ‌های روشنایی این محدوده را افزایش دهند.
 موسوی از تهران

ساخت مترو می‌تواند ترافیک قلعه حسن‌خان را کم کند
جاده تهران - اندیشه(محور قلعه‌حسن‌خان) صبح و عصر از ورودی قلعه حسن‌خان تا پل سپاه شهریار همیشه پرترافیک است. در این مسیر شهروندانی که از محل کارشان در تهران بعدازظهر‌ها به سمت اندیشه، شهریار، مارلیک، سرآسیاب و فردیس کرج تردد می‌کنند، ساعات بسیاری در ترافیک می‌مانند. با توجه به نوع زیرساخت‌های منطقه تنها گزینه‌ای که می‌تواند از بارترافیکی بکاهد تردد زیرزمینی و مترو است که جا دارد احداث آن در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
شهریاری از فاز یک شهر اندیشه شهریار

عیدی بازنشستگان بسیار کم است
جای تعجب دارد که مسئولان با چه منطقی رقم عیدی امسال بازنشستگان را تعیین کرده‌اند. واقعا تورم و گرانی را نمی‌بینند؟ با این رقم حداقل‌های عید را هم نمی‌شود تأمین کرد و خرید. ما بازنشستگان مثل سال‌های گذشته شرمنده خانواده خود می‌شویم.
سیادت از تهران

پارک« 17شهریور» نازی‌آباد به حال خود رها شده است
خیابان 17شهریور محله نازی‌آباد ساکنان زیادی دارد که دلشان به پارک محله و سرسبزی و طراوت آن خوش بود ولی متأسفانه مدت‌هاست که هیچ نوع رسیدگی به این پارک نمی‌شود. از مسئولان شهرداری منطقه می‌پرسم که آیا رواست مردم جنوب شهر که از حداقل درآمد و امکانات برخوردارند در این زمینه هم مورد بی‌مهری و غفلت واقع شوند؟ 
رنجبر از تهران

بیکاری و بیماری فرزندم، فلج‌مان کرده است
 از ساکنان روستای علی‌آباد کتول استان گلستان هستم که خودم و همسرم کارگر هستیم و مدتی است بیکار شده‌ایم. دختر 14ساله‌ام از 4سال پیش بر اثر قصور پزشکی به کما رفته و از آن تاریخ زندگی نباتی دارد و فقط یک معجزه می‌تواند او را به زندگی عادی برگرداند. کاش کسی به داد ما برسد.
نام محفوظ از علی‌آباد 

قیمت مرکبات در انتهای فصل هم پایین نیامد
با این سطح از همه‌گیری کرونا و نیاز مردم به مصرف مرکبات برای دریافت ویتامین C، جا دارد مسئولین ناظر بر نرخ‌گذاری روی میوه‌ها، قیمت مرکبات را کاهش دهند تا همه بتوانند در این شرایط میوه مورد نیاز خود را تهیه کنند.
ثابتی از تهران

آسفالت جاده تهران به اسلامشهر نیاز به تعمیر دارد
وضعیت آسفالت جاده تهران به اسلامشهر مخصوصا در محدوده نسیم‌شهر و رباط‌کریم بسیار نامناسب و پر دست‌انداز است به‌طوری که هر چند‌ماه یک‌بار باید برای تعمیر خودرو به تعمیرگاه مراجعه می‌کنیم که علاوه بر هزینه‌های گزاف باعث اتلاف وقت هم می‌شود.
جوانمردی از اسلامشهر

این خبر را به اشتراک بگذارید