• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 3 اسفند 1400
کد مطلب : 154598
+
-

برپایی نمایشگاه زنان و تولید ملی در بوستان گفتگو

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از برپایی نمایشگاه زنان و تولید ملی در بوستان گفتگو خبر داد و گفت که بخش قابل‌توجهی از این نمایشگاه به زنان سرپرست خانوار اختصاص خواهد داشت.
به گزارش همشهری، هرساله در آستانه فصل بهار نمایشگاه زنان و تولید ملی باهدف معرفی توانمندی‌های زنان به‌ویژه بانوان سرپرست خانوار و زنان دارای معلولیت و همچنین ترویج فعالیت کارآفرینان اجتماعی برگزار 
می‌شود. امسال هم این نمایشگاه به‌گفته مریم اردبیلی از 11تا 25اسفند دایر می‌شود و آنطور که او در گفت‌وگوی تلفنی به همشهری گفته است، حدود 500غرفه از این نمایشگاه به زنان سرپرست خانوار اختصاص دارد. اردبیلی تأکید کرد: «یکی از اولویت‌های اداره امور بانوان شهرداری حمایت از زنان سرپرست خانوار است که در این راستا علاوه بر نمایشگاه زنان و تولید ملی، تلاش کردیم در آستانه سال نو با راه‌اندازی غرفه‌های موقت در 5منطقه زمینه فعالیت این قشر را تسهیل کنیم.» 
به‌گفته مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران برنامه‌های دیگری ازجمله برگزاری کلاس‌های آموزشی، هنری و... هم برای زنان سرپرست خانوار پیش‌بینی شده است. تهیه بسته‌های حمایتی هم اقدام دیگری است که اردبیلی با اشاره به آن گفت: «براساس دستور شهردار تهران به مناسبت سال نو 4هزار بسته حمایتی نوروزی تهیه شده تا در اختیار بانوان سرپرست خانوار قرار گیرد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید