• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 27 بهمن 1400
کد مطلب : 154012
+
-

با مردم

همه‌ساله در این فصل که ایام تصویب بودجه است، ‌بحث حمایت از کارمندان در ایام تصویب بودجه به اوج می‌رسد. مگر از جمعیت 85میلیون نفری ایران چه تعداد کارمند داریم که حمایت از آنها اولویت است درحالی‌که بخش عظیمی از مردم نه کارمند هستند و نه حتی کارگر. حمایت‌ها و مصوبات شامل همه مردم باشد و از ایجاد دوقطبی‌های مختلف پرهیز شود.
انصاری از تهران 

واردات برنج دردی از کشاورزان و مردم دوا نمی‌کند
نیم قرن است که شالیکوبی داریم و با مسائل مبتلابه برنج آشناییم. جا دارد مسئولان بدانند که واردات برنج شاید مسکن باشد اما دردی از مردم و کشاورزان دوا نمی‌کند بلکه باید زیرساخت‌ها را اصلاح کرد. با کشت ارقام پرمحصول، ‌حمایت از کشاورز و کشت دوم حتی می‌توان در برنج خودکفا شد به شرط آنکه حمایت مسئولان باشد.
محمودی از محمودآباد

خرم‌آباد نیازمند فرهنگسراست
خرم‌آباد از معدود مراکز استانی است که با وجود ظرفیت‌های بالای فرهنگی و هنری از داشتن فرهنگسرا محروم است. مسئولان چه زمانی قرار است این مطالبه چندین و چندساله را برآورده کنند؟
پارسا از خرم‌آباد 

نظارتی بر قیمت ماهی‌های پرورشی نیست
قیمت ماهی‌های پرورشی در گوشه و کنار تهران از ۷۵ تا ۹۵هزارتومان متغیر است.  این قیمت‌های متفاوت نشان‌دهنده نبود نظارت است.
اولیایی از تهران

شخم‌زنی زمین فضای سبز شهری فراموش نشود
شخم‌زدن اماکن فضای سبز حاشیه‌های پیاده‌روها و میدان‌های شهر در زمستان رویه‌ای تکرارپذیر و پرمنفعت است امیدواریم فراموش نشود.
ادب‌پور از تهران 

آزمایش‌های دوره‌ای برای همه مردم اجباری شود
اگر مسئولان تمهیدی اتخاذ کنند که آزمایش‌های دوره‌ای برای همه مردم اجباری شود، بی‌شک بسیاری از بیماری‌های پرهزینه را در آینده نخواهیم داشت.
بختور از گنبدکاووس

بزرگراه امام علی حد فاصل مدنی تا رسالت نیازمند روکش آسفالت است
روکش آسفالت بزرگراه امام علی  حدفاصل بعد از خیابان مدنی تا قبل از بزرگراه رسالت در مسیر شرق نیاز مبرم به روکش آسفالت دارد.
خامسی از تهران 

حواله خدمات درمان بیرون از بیمارستان
دیده شده در بیمارستان سبلان اردبیل بعد از اینکه موفق شویم با هزاران زحمت یک نوبت متخصص بگیریم فقط بیمار را معاینه کرده و برای سایر درمان‌ها به مطب خارج از بیمارستان ارجاع می‌دهند. مثلا بعد از اینکه دندان را معاینه کردند عنوان می‌کنند برای کشیدن و پرکردن آن باید بیرون درمانگاه معاینه شوید. آیا این انصاف است که حتی خدمات کشیدن دندان هم با بیمه به منِ کارگر ارائه نشود.
میرزاجانپور از اردبیل

قطع درخت برای دیده شدن تبلیغات براساس کدام تفاهمنامه است
در بزرگراه مدرس شمال، ‌نرسیده به ظفر که در منطقه3 شهرداری تهران واقع شده است به‌خاطر نصب تابلوی تبلیغاتی، درختان را قطع کرده‌اند، وقتی هم موضوع را پیگیری می‌کنیم می‌گویند تفاهم شده است! با چه‌کسی برای قطع درخت آن هم برای این موضوع تفاهم کرده‌اند؟
محمدرضا پروین از تهران 

سرعت اینترنت در شهرک طالقانی بندر ماهشهر بسیار کم است
سرعت اینترنت در شهرک پرجمعیت طالقانی در بندر ماهشهر بسیار کم است و حتی در حد قطع است. این شهرک دکل اینترنتی ندارد و اگر هم دارد یا تجهیزات آن به سرقت رفته یا خراب است. تقاضای تعمیر و به‌روزرسانی و ارتقای سرعت اینترنت این شهرک را داریم.
عالی‌زاده از ماهشهر

سرفاصله طولانی حرکت اتوبوس‌های پایانه جنوب به پارک‌وی
سرفاصله حرکت اتوبوس‌های تندروی پایانه جنوب به پارک‌وی(ترمینال شهید افشار) بسیار طولانی است و به‌خصوص در ساعات اوج تردد باعث تشکیل صف‌های طولانی می‌شود.
روحانی از تهران 

قیمت ماسک برای اقشار ضعیف بسیار گران است
به‌عنوان یک کارگر نمی‌توانم برای خودم و خانواده 4نفره‌ام مدام ماسک بخرم و در نتیجه مجبوریم یک ماسک را چند روز استفاده کنیم. کاش ماسک را با قیمت مناسب یا حتی رایگان عرضه کنند.
فهیمه سادات از ملایر

این خبر را به اشتراک بگذارید