حسین صادقی- سخنگوی اپلیکیشن شاد
اپلیکیشن شاد به عنوان جایگزین آموزش حضوری در زمان شیوع کرونا چه خدماتی ارائه داده است؟ حسین صادقی، سخنگوی اپلیکیشن شاد در گفتوگو با ایسنا گفته است: «نظام تعلیم و تربیت کشور همواره در تلاش است تا ضمن فراهم کردن امکان دسترسی به فرصتهای برابر آموزشی برای همه دانش آموزان، کیفیت آموزش را نیز ارتقاء دهد. شبکه شاد نیز در راستای تحقق این هدف مهم در اوایل شیوع کرونا، راهاندازی شد و آموزش و پرورش توانست امر آموزش دانش آموزان را طی 2 سال گذشته در کنار آموزشهای حضوری و به صورت ترکیبی از این طریق راهبری کند.» آمار خدمات ارائه شده توسط شاد را در ادامه میخوانید.
20 میلیون
کاربر در شبکه شاد عضو هستند و ۱۱میلیون کاربر بهطور میانگین روزانه از شبکه شاد بهرهمند میشوند.
13 میلیون
دانشآموز و در حدود ۱۲۸هزار مدرسه، مشغول دریافت آموزش مجازی از طریق شبکه شاد هستند.
1/5میلیون
نفر در ماههای گذشته بهطور میانگین بهصورت همزمان در شبکه شاد حضور داشته و از آن استفاده کردهاند.
2/75میلیون
نفر در ثانیه؛ با شیوع مجدد کرونا، استفاده همزمان از این نرمافزار افزایش یافت.
2/6میلیون
کاربر همزمان در آبانماه۱۴۰۰ از شاد استفاده کردند که این اتفاق باعث ثبت رکورد حضور در این شبکه شد.
4/8 میلیارد
پیام تاکنون در شبکه شاد جابهجا شده است و همچنین رقم جابه جایی فایل در این شبکه ۱۸میلیارد است.
عدد خبر
در همینه زمینه :