• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 24 بهمن 1400
کد مطلب : 153741
+
-

نکته بازی/ آن کلمه «فوری» را بردارید

تکراری‌ترین خبر این روزهای فوتبال جهان، باز و بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس است. یعنی شما در محل کارتان اینقدر پنجره را باز و بسته نمی‌کنید که فیفا و فدراسیون، پنجره پرسپولیس را باز می‌کنند و می‌بندند.الحمدلله تنوع خوبی هم بین شکات وجود دارد؛ هم بازیکن داریم، هم مربی، هم ایرانی داریم، هم خارجی، هم حکم بین‌المللی داریم، هم حکم ملی... دست‌کم تا لحظه تنظیم این مطلب آخرین نفری که توانسته بود سعادت بستن پنجره پرسپولیس را پیدا کند، میثاق معمارزاده بود. دروازه‌بانی که 2مقطع در نیمه دوم دهه 80 و نیمه اول دهه 90 در پرسپولیس عضویت داشت، آخرین شاکی سرخ‌هاست. فقط از رسانه‌ها خواهش می‌کنیم موقع اعلام خبر بسته شدن پنجره، دیگر از کلمه «فوری» استفاده نکنند. فوری حرمت دارد؛ این خبر کاملا «عادی» است.

هیچی؛ از هوای تازه لذت ببر
زمانی که این مطلب را می‌نویسیم، در آخرین ساعات نقل‌وانتقالات زمستانی به سر می‌بریم. شرایط در پرسپولیس چندان روبه‌راه نیست و مدیرعامل باشگاه نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند. در این میان حتی انتقالی که همه فکر می‌کردند قطعی است هم ناگهان به مرز منتفی شدن رسید. از حضور رامین رضاییان در پرسپولیس حرف می‌زنیم؛ بازیکنی که باید قراردادش را با الدوحیل فسخ می‌کرد و در این مسیر مشکلاتی پیش آمد. رضا درویش که تحت فشار است، در توضیح ماجرا گفته: «ا لدوحیل حاضر نشد رضایتنامه بدهد. من چه باید می‌کردم؟» هیچی؛ شما باید در هوای لطیف بعد از باران‌های تهران کمی قدم بزنی و لذت ببری! خب اگر قرار بود همه باشگاه‌ها راحت رضایتنامه بدهند که یک پسربچه 10ساله هم می‌توانست مدیریت کند. معلوم است که آنها نمی‌دهند، شما باید بگیرید.

ما منتظرت می‌مانیم
مراسم اختتامیه جشنواره امسال فیلم فجر برای فوتبالی‌ها هم اهمیت زیادی پیدا کرده بود، چرا که پژمان جمشیدی، ستاره نام‌آشنای پرسپولیس و تیم ملی بار دیگر در فهرست نامزدهای فتح سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد قرار گرفت. طی یک دهه فعالیت پژمان در دنیای بازیگری، این دومین کاندیداتوری او برای سیمرغ بود. این بار جمشیدی برای بازی در فیلم «علف‌زار» نامزد شده بود که البته در نهایت رقابت را به امین حیایی باخت. با احترام به تیمی که حتما در این مورد دیدگاه تخصصی داشته، خیلی‌ها دوست داشتند ستاره سابق فوتبال ایران ارزشمندترین جایزه بازیگری کشور را ببرد. با این حال هنوز هم اتفاقی رخ نداده و مطمئنیم پژمان بار دیگر در حوالی این جایزه بزرگ دیده خواهد شد. پس منتظر موفقیت نهایی او و رسیدن دستش به سیمرغ می‌مانیم.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید