• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
شنبه 16 بهمن 1400
کد مطلب : 153001
+
-

شهرداری طی هفته جاری و به مناسبت ایام دهه فجر برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کند

از نگهداشت شهر تا آینده روشن

شهرداری تهران به‌مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلف و متنوعی را در سطح شهر اجرا می‌کند. به‌گزارش همشهری، معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران طرح تحول نگهداشت شهر در 8منطقه به‌طور همزمان و آماده‌سازی محورهای اصلی راهپیمایی 22بهمن را به اجرا درمی‌آورد. به‌گفته حسین نظری، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری این طرح که از آبان‌ماه امسال با هدف رضایت بیشتر شهروندان و با همکاری تمامی معاونت‌ها شروع شده، حالا به مناسبت دهه فجر قرار است در تمام محورهای مسیر انقلاب تا آزادی حدفاصل میدان امام‌حسین تا میدان آزادی پایش شود. نصب تلویزیون‌ انقلاب در ضلع غربی میدان انقلاب از سوی سازمان زیباسازی اقدام دیگری برای این هفته است. از طریق این تلویزیون تصاویر کمتر دیده شده انقلاب 57 به نمایش در می‌آید. نصب دوربین‌های عکاسی  با همین کارکرد در چند نقطه پرتردد شهر هم از دیگر اقدامات این سازمان است. همچنین در سازمان فرهنگی شهرداری تهران سلسله‌ برنامه‌هایی به‌مناسبت دهه فجر با عنوان آینده روشن در حال برگزاری است. برگزاری مسابقه با شرکت کودکان و نوجوانان، مسابقه کتاب ماه، برپایی نمایشگاه عکس و... ازجمله برنامه‌های این معاونت   محسوب می‌شود.

 اجرای طرح تحول نگهداشت شهر
  این طرح برای رفع معضلات نگهداشتی شهر اعم از مشکلات فنی و عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، فضای سبز و... از دیروز به اجرا درآمد.
  طرح نگهداشت شهر با همت معاونت‌های اجتماعی و فرهنگی، خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک و فنی و عمران و با حضور عوامل اجرایی و نظارتی در 8منطقه 2، 5، 6، 7، 9، 10، 11 و 12 اجرا می‌شود.
   تشکیل ستاد منطقه‌ای دهه مبارک فجر، پویش خدمات‌رسانی کسبه، اصناف و مشاغل خدماتی به محرومان و نیازمندان، مشارکت با اقلیت‌های مذهبی در برگزاری جشن‌ها، کاروان نور، برگزاری تورهای گردشگری انقلاب و تجلیل از مبارزان دوران انقلاب اسلامی در این روزها برگزار می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید