روابطعمومی سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع نارضایتی از کیفیت میوههای بازار میوهوترهبار هرمزان در ستون با مردم روز 21دیماه پاسخ داده است: 1- سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بر عرضه محصولات با «کیفیت مطلوب» و «قیمت مناسب» در میادین و بازارهای میوه و ترهبار از طریق مدیران و رؤسای مستقر در این مراکز، نظارت مستمر و مستقیم دارد و در دفاع از حقوق شهروندان و برخورد با تخلفات احتمالی هیچگونه اغماضی نمیکند. 2- به اطلاع این شهروند عزیز که از کیفیت میوههای بازار میوه و ترهبار هرمزان اظهار نارضایتی کردهاند و نیز دیگر مراجعهکنندگان به بازار مذکور میرساند، ضمن برگزاری جلسات توجیهی و آموزشهای لازم به بهرهبرداران و غرفهداران و اعمال تدابیر و تمهیدات لازم درخصوص ارتقای سطح خدمات، با بهرهبردار متخلف مطابق قانون، برخورد شد که درصورت تکرار تخلف، مشمول فسخ قرارداد خواهد شد. 3- از شهروندان عزیز درخواست میشود برای نظارت هر چه جامعتر و دقیقتر بر عملکرد میادین میوهوترهبار و رعایت بیش از پیش حقوق شهروندی، ناظران آگاه و چشمان بینای این سازمان در رصد عملکرد این مراکز باشند و به این منظور، نظرات، پیشنهادها و انتقادات خود را علاوه بر امکان طرح در رسانهها، میتوانند از طریق سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران به شماره تلفن 1888نیز اعلام فرمایند.
پاسخ مسئولان/ با بهرهبردار بازار میوهوترهبار هرمزان مطابق قانون برخورد شد
در همینه زمینه :