• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 26 آبان 1400
کد مطلب : 145768
+
-

زن کرمانشاهی و کودکش در پیاده‌رو بلعیده شدند

به‌دنبال سقوط زنی به همراه کودکش به درون گودالی که ناگهان زیر پایشان در یکی از پیاده‌روهای کرمانشاه سبز شد، دادستان دستور تشکیل پرونده قضایی برای رسیدگی به این حادثه را صادر کرد.
در روزهای گذشته کلیپی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که صحنه هولناکی را نمایش می‌داد. در این کلیپ زنی نوزاد 27روزه‌اش را در آغوش گرفته و در حال عبور از پیاده‌رویی در کرمانشاه است که ناگهان زمین دهن باز می‌کند و زن ۳۷‌ساله و نوزادش را می‌بلعد.
به‌دنبال این حادثه بیژن مرادی، شهردار منطقه یک‌ کرمانشاه با ارائه توضیحاتی گفت: این چاه‌ها مربوط می‌شود به چاه‌های دفع فاضلاب خانگی که پیش از ساخت و تاسیس شبکه فاضلاب شهری توسط مالکین احداث شده است.

وی ادامه داد: در حدود 40-30‌سال گذشته که منازل مسکونی این منطقه ساخته شده است برای دفع فاضلاب خانگی چاه‌های دفع فاضلاب جذبی حفاری می‌کردند. پس از ایجاد شبکه فاضلاب شهری در این مناطق این چاه‌های دفع فاضلاب توسط مالکین از رده خارج شدند و باید خود مالک این چاه‌ها را خاکریزی و پر می‌کرد که بعدها دچار ریزش دهانه نشود.
وی بیان کرد: از سال‌های گذشته تاکنون در معابر منطقه هیچ اثری از اینگونه چاه‌ها مشاهده نشده است و از طرفی تاکنون توسط مالکین این منطقه به شهرداری از وجود چنین طرح‌هایی اطلاع‌رسانی نشده که شهرداری برای رفع خطر و پر کردن این چاه‌ها اقدام کند. شهردار منطقه یک شهرداری کرمانشاه گفت: پس از این اتفاق به تمامی پلاک‌های ثبتی سطح منطقه‌ یک به‌صورت کتبی اخطارداده شد که اگر در گذشته از چاه‌های فاضلاب جذبی استفاده می‌کردند به شهرداری اعلام کنند که با همکاری مالک این عملیات خاکریزی و پر کردن آن سریع انجام شود.
به گزارش فارس، به‌دنبال وقوع این حادثه به دستور دادستان کرمانشاه پرونده قضایی برای خاطیان تشکیل شده و در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب در حال تحقیق و بررسی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید