• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 16 آبان 1400
کد مطلب : 144873
+
-

با مردم/ تره‌بار فدک میوه‌های غیرکیفی بدون قیمت دارد

تره‌بار پارک فدک در نارمک محصولات تره‌بار غیرکیفی را بدون برچسب قیمت عرضه می‌کند و هیچ اعتراضی هم از مشتریان نمی‌پذیرد. آیا سازمان میادین میوه و تره‌بار بر این موضوع نظارتی دارد؟
ثباتی از تهران

   وزارت نیرو به تعهداتش در مورد مردم بیرگان عمل نکرد
30سال است که وزارت نیرو به تعهداتش در مقابل مردم بیرگان در چهارمحال و بختیاری عمل نکرده است و بیش از 3دهه است مردم بیرگان که به واسطه انجام طرح‌های انتقال آب سرگردان و بی‌زمین و بی‌خانه شده‌اند همچنان منتظرند و در این انتظار طولانی از حداقل امکانات اولیه خود برای یک زندگی معمولی محروم مانده‌اند.
برنا از بیرگان

  خودروهای فرسوده از عوامل قطعی آلودگی هوا
بدون شک یکی از علت‌های آلودگی هوا تقلب یا فرار از معاینه فنی هر ساله برای خودروهای بالای 5سال است. خودروهای فرسوده که دیگر جای خود را دارند و تا موقعی که برخورد و فکر اساسی برای این موضوع نشود وضع بدتر خواهد شد که بهتر نمی‌شود، زیرا خودروهای آلاینده رکن اساسی آلودگی هوای کلانشهرهایی مثل تهران هستند.
عسگری از تهران

   قوانین مربوط به سرعت در جاده‌ها نیازمند بازنگری است
کارایی اعمال حداکثر سرعت مجاز در جاده‌های کشور به سال‌ها قبل و کشش و شرایط آن زمان جاده‌ها برمی‌گردد، ولی اکنون با ایجاد بزرگراه‌ها و جاده‌های پهن‌تر و مطمئن‌تر و علائم جدید و با توجه به وقت کمتر مردم و ایمنی و شتاب بیشتر خودروهای امروزی، نیاز به بازنگری در قوانین سرعت‌ها است و لازم است مسئولان تدابیری کنند که بتوان در جاده‌هایی که امکان دارد با سرعت بالاتر رانندگی کرد.
محمود بلیغیان از اصفهان

   درهای فرعی بهشت‌زهرا در روزهای تعطیل باز شود
با توجه به ترافیک سنگین در روزهای آخر هفته و تعطیل، از مسئولان سازمان بهشت زهرا درخواست داریم تا درهای فرعی این منطقه را باز بگذارند تا به کاهش حجم ترافیک هم کمک شود.
سوارانی از تهران

  ‌ خیابان قلندری در شریعتی بدون پیاده‌رو است
خیابان سهیل (قلندری) واقع در خیابان شریعتی فاقد پیاده‌رو است و این موضوع امنیت و جان عابرین پیاده را به خطر می‌اندازد. از شهرداری منطقه که اتفاقا فاصله کمی هم با این خیابان دارند، درخواست داریم به این موضوع رسیدگی کند.
دستمالچی از تهران

   پارسیان را از هرمزگان جدا نکنند
 مدتی است زمزمه جدا کردن شهر پارسیان از استان هرمزگان و پیوستن آن به استان فارس به گوش می‌رسد. مردم این شهر، ضمن اعتراض به این تصمیم، از نمایندگان خود در مجلس می‌خواهند که با این موضوع مخالفت کنند.
آرایش پارسیان از کوش کنار

  پله‌برقی پل تجریش را بازگردانند
مسئولی توضیح دهد که چرا پله‌برقی پل تجریش را برداشته‌اند. قبلا هم در میدان تجریش و هم در نزدیکی میدان قدس پله برقی بود که اکنون آنها را برداشته‌اند و مردم مجبورند از نقاطی که خط عابر هم ندارد عبور کنند. چه‌کسی مسئول این وضعیت است. درحالی‌که عابران ناچار خود به ترافیک این محدوده‌ها هم دامن زده‌اند.
محمد از تهران

  تشییع‌های پرجمعیت در قطعه کرونایی‌های بهشت سکینه
در بهشت سکینه قطعه کرونایی‌ها مملو از جمعیت است و تشییع‌ها به‌گونه‌ای است که گویی کرونایی در کار نیست. بسیاری به صرف اینکه واکسن زده‌اند دستورات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و معلوم نیست به‌دنبال این تجمعات چند نفر مبتلا می‌شوند. مسئولان همانند اوایل کرونا شرکت در تشییع کرونایی‌ها و اصولا حضور در آرامستان‌ها را به تا فروکش کردن کامل کرونا ممنوع کنند.
محمدی از کرج

   درختان پوسیده مجتمع 280نیاوران قطع شود
 من یکی از ساکنان مجتمع مسکونی 280منطقه نیاوران هستم. در حیاط مجتمع ما چند درخت پوسیده وجود دارد که سال گذشته با شهرداری منطقه تماس گرفتیم و خواستار قطع آنها شدیم. متأسفانه هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته و هر لحظه ممکن است یکی از این درختان سقوط کند و خسارات مالی و جانی به همراه داشته باشد. از شهرداری منطقه تقاضای رسیدگی به این مشکل را داریم پیش از آنکه بحران بسازد.
کرمی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید