• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 8 آبان 1400
کد مطلب : 144176
+
-

با مردم/ مسیریاب‌های اینترنتی به‌روز نیستند

درحالی‌که مسیریاب‌های اینترنتی خارجی به سرعت به‌روز می‌شوند مسیریاب‌های داخلی به‌روز نیستند و این موضوع شهروندان را دچار مشکلات بسیاری می‌کند. با توجه به انسداد کوچه‌ها و معابر منتهی به پیاده‌راه‌هایی مثل خیابان ناصر خسرو توسط شهرداری و عدم‌امکان ورود اتومبیل، مسیریاب‌های اینترنتی داخلی بدون درنظرگرفتن این محدودیت‌ها، باعث سرگردانی مردم و در بسیاری از موارد درگیری راننده با مسافر می‌شود. انتظار می‌رود با تصحیح موارد مذکور مشکل فوق رفع شود.
فرزاد برخ از تهران

  بیمه کشاورزان و عشایر چه شد؟
بیمه رایگان کشاورزان، روستاییان و عشایر که مدت‌ها خبر آن اعلام می‌شد به فراموشی سپرده شده است. از سازمان تامین اجتماعی توقع داریم این بیمه سریع‌تر اجرایی شود.
فوادی از ماکو

   شلوغی مراکز تعویض پلاک کنترل شود
به‌رغم اقداماتی نظیر نوبت‌گیری و تقسیم متقاضیان در نقاط مختلف، مراکز تعویض پلاک اغلب دارای صف‌های طولانی هستند. با توجه به ادامه‌دار‌بودن شیوع کرونا و رسیدن فصل سرما و شیوع بیماری‌های ویروسی تقاضا می‌شود بر این موضوع نظارت شود.
کاسبی از تهران

  تامین اجتماعی در حق بازنشستگان اجحاف می‌کند
بعد از 50سال کار مشقت‌بار با 16سال سابقه بیمه با حقوق حداقلی بازنشسته شدم. هرچه کردم نتوانستم سنوات خدمتم را اثبات کنم و مطمئنم که تامین اجتماعی به‌دلیل غیرمکانیزه‌بودن سیستم‌هایش در ثبت سوابق من اجحاف کرده است. چگونه می‌توانم این اجحاف را ثابت کنم. این موضوع خاص من نیست و امثال من بسیار است.
بازگشا از سمنان

این خبر را به اشتراک بگذارید