• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 5 آبان 1400
کد مطلب : 143942
+
-

کوتاه از حادثه/ شهادت مأمور پلیس در درگیری با اشرار دلگان


درگیری مأموران پلیس با تعدادی از اشرار مسلح در دلگان، به شهادت یکی از مأموران منجر شد.
به گزارش همشهری، پیش از ظهر دیروز گروهی از مأموران انتظامی شهرستان دلگان واقع در استان سیستان و بلوچستان برای دستگیری شروری تحت تعقیب راهی مخفیگاه او شدند. با نزدیک‌شدن مأموران به آنجا، مرد شرور و یکی از همدستانش متوجه حضور پلیس شده و شروع به تیراندازی به‌سوی آنها کردند و مأموران نیز به درگیری با آنها پرداختند. در جریان این درگیری یکی از مأموران به نام ستوان سوم موسی نوروزی هدف گلوله اشرار قرار گرفت و به شهادت رسید.
سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تأیید این خبر، ضمن تسلیت شهادت این شهید به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و خانواده داغدار آن شهید بزرگوار، گفت: تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

 ادعای عجیب درباره  مرگ یک بیمار کرونایی
خانواده یک بیمار کرونایی که مرگ او مشکوک گزارش شده مدعی شدند که او اقدام به‌خودزنی کرده است. با مطرح‌شدن این ادعا، تحقیقات آغاز شده تا مشخص شود مرگ وی قتل عمد بوده یا خودزنی.
به گزارش همشهری، یکی از روزهای مهر امسال به قاضی حبیب‌الله صادقی خبر رسید که مردی 88ساله در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بوده و به طرز مشکوکی جانش را از دست داده است.
بازپرس جنایی دستور داد تا جسد وی به پزشکی قانونی انتقال یابد تا علت اصلی مرگ وی مشخص شود. پزشکی قانونی پس از انجام آزمایش اعلام کرد که مرد 88ساله به‌دلیل عفونت بدنی ناشی از اصابت جسم برنده‌ای که به شکم وی وارد شده جانش را از دست داده است. در این شرایط تحقیقات از خانواده وی آغاز شد.پسر وی مدعی بود که پدرش اقدام به‌خودزنی کرده است. وی گفت: پدرم به بیماری کرونا مبتلا شده بود و ما او را به دکتر بردیم و پزشک برایش دارو نوشت.
 بعد از چند روز پدرم مدعی شد که از ناحیه شکم احساس درد و سوزش می‌کند. او کلافه و پریشان بود و می‌گفت درد و سوزشی که در ناحیه شکمش حس می‌کند به قدری آزار‌دهنده است که دلش می‌خواهد یک چاقو بردارد و آن را به شکمش بزند. از او خواستیم تحمل کند تا دوره درمانش کامل شود اما او مدام بهانه‌گیری می‌کرد تا اینکه روز حادثه صدای فریاد‌های او را از اتاقش شنیدم.
سراسیمه به سمت اتاق رفتم و با صحنه هولناکی روبه‌رو شدم. پدرم یک جسم نوک تیز به درون شکمش زده و غرق در خون بود. به‌شدت ترسیدم و فورا او را به بیمارستان انتقال دادم اما با وجود تلاش پزشکان، او زنده نماند و بعد از 20روز جانش را به‌دلیل عفونت داخلی از دست داد.  هم‌اکنون تحقیقات برای کشف اسرار این حادثه ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید