• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 1 آبان 1400
کد مطلب : 143623
+
-

با مردم/ کمبود وسایل حمل‌ونقل عمومی در مسیر ونک به رسالت

تعداد وسایل حمل‌ونقل عمومی در مسیر میدان ونک به میدان رسالت چه در بخش تاکسی و ون و چه در بخش اتوبوسرانی ناکافی است. موید این مطلب صف‌های طولانی به‌خصوص در ایام اوج تردد یعنی صبح و عصرهاست. از سوی دیگر سوارکردن مسافر کمتر در ون و تاکسی‌ها به این وضع دامن می‌زند و به‌هرحال با شرایط موجود چاره‌ای جز رعایت این موارد نیست. تقاضا می‌شود وسایل حمل‌ونقل افزایش یابد تا هم ترافیک کمتر شود، هم شغل جدید ایجاد شود و هم مسافران سرگردان نشوند.
آزاداندیش از تهران

  کارگران شهرداری‌های دشت‌آزادگان 10‌ماه حقوق معوقه دارند
تعداد زیادی کارگر و پرسنل خدماتی در 6منطقه شهرداری شهرستان دشت آزادگان هستیم که از زمستان سال گذشته حقوق نگرفته‌ایم، درحالی‌که مشغول کار هستیم. 2سال برای ما بیمه رد نمی‌شود و این وضع اسفبار زندگی‌های ما را تا مرز از هم پاشیدگی پیش برده و چه بسا زندگی‌ها که بر باد رفته است. مسئولان صدای ما را بشنوند.
محمدی از دشت آزادگان

  زمین‌های پروازی هواپیماهای بدون سرنشین تصرف شده است
تا مدتی قبل زمین‌هایی در اطراف تهران برای پروازدادن هواپیماهای بدون سرنشین وجود داشت که علاقه‌مندان دارای گواهینامه از سازمان هواپیمایی کشوری در آنها هواپیماهای خود را به پرواز درمی‌آوردند. اکنون مدت‌هاست این علاقه‌مندان سرگردان هستند زیرا متأسفانه زمین‌های مورد استفاده آنها یا تصرف شده یا اجازه بهره‌برداری از آن به علاقه‌مندان داده نمی‌شود. از سوی دیگر مدتی است گواهینامه‌های علاقه‌مندان تمدید اعتبار نشده است. هم‌اکنون سازمان مشخصی، متولی رسیدگی به این موضوع نیست، درحالی‌که این تفریح سالم علاوه بر تشویق و سرگرم‌کردن جوانان، به پیشرفت صنعت هوانوردی هم کمک می‌کند. از مسئولین درخواست داریم تا به مشکلات علاقه‌مندان به این سرگرمی علمی و صنعتی توجه کرده و آنها را رفع کنند.
امانپور از تهران

  با وام ازدواج چه می‌توان کرد؟
واقعا با این میزان وامی که در اختیار افراد تازه متاهل قرار می‌گیرد، چه کاری می‌توان کرد؟ این رقم به خرید وسایل ضروری هم نمی‌رسد. از مسئولین تقاضا داریم سقف این وام را متناسب با قیمت‌های روز افزایش دهند.
شراکت از گیلان

  رانندگان بدون پلاک جریمه و بازخواست شوند
تاکنون بسیار دیده بودیم که برخی از راننده‌ها پلاک خودروی خودشان را می‌پوشانند تا وارد طرح شوند اما به تازگی برخی رانندگان پلاک خودرویشان را می‌کنند تا با خیال راحت وارد محدوده طرح ترافیک شوند. آخرین بار این موضوع را در خیابان زرتشت نرسیده به خیابان ولیعصر به چشم‌ام آمد که بسیار نامناسب است زیرا می‌تواند کار را به سودجویی‌های خطرناک بکشاند.
بلاغتی از تهران

  مخابرات استان البرز پیامک هزینه تلفن را ارائه نمی‌دهد
بعد از جمع‌آوری قبض‌های کاغذی روال بر این شده که میزان پرداختی مشترکین تلفن ثابت، توسط پیامک به ایشان اطلاع داده شود. متأسفانه مخابرات استان البرز این کار را نمی‌کند و در نتیجه مشترکان از میزان بدهی خود به مخابرات آگاه نیستند. به‌دنبال این ناآگاهی و بدون هیچ اطلاع‌رسانی قبلی مخابرات به یکباره تلفن را قطع می‌کند و دلیل آن را بدهی معوقه اعلام می‌کند، درحالی‌که از قبل اعلام و اخطاری در این زمینه نداده است! از مسئولین مخابرات استان البرز درخواست دارم تا مانند استان تهران با ارسال پیامک، به مشترکین اطلاع‌رسانی کنند.
علامه از کرج

  سامانه 137 زنگ می‌خورد اما کسی پاسخگو نیست
سامانه 137 شهرداری تهران زنگ می‌خورد اما کسی پاسخگو نیست. در ساعات مختلف شبانه‌روز امتحان کرده‌ و بارها دیده‌ام که ‌این سامانه زنگ‌خور ندارد، درحالی‌که به هر سازمان و ارگانی که شکایت کنید عنوان می‌کنند که مشکلات خود را با سامانه 137 درمیان بگذارید.
حسینی از تهران

  قانون حمایت از معلولان همچنان اجرا نمی‌شود
به‌عنوان عضوی از جامعه معلولان کشور از مسئولان عالی تقاضا دارم قانون حمایت از معلولی را که 4سال قبل به تصویب رسید اجرا کنند تا مشکلات معلولان کمتر شود. به‌عنوان یک معلول نخاعی به‌دلیل خانه‌نشینی مداوم اغلب دچار زخم بستر می‌شوم که با گرانی لوازم بهداشتی و درمانی مشکلاتم چند برابر شده است.
پویا جامه کوهی از بوشهر

این خبر را به اشتراک بگذارید