• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 22 مهر 1400
کد مطلب : 142913
+
-

ورود تریلی به سوهان‌فروشی آتش به پا کرد

ورود تریلی به سوهان‌فروشی آتش به پا کرد

وقتی ترمز تریلی برید راننده نتوانست آن را کنترل کند و با سرعت زیادی وارد سوهان‌فروشی شد و حادثه تلخی را رقم زد.
به گزارش همشهری، این حادثه، 6دقیقه بامداد دیروز در یکی از سوهان‌فروشی‌های کنار جاده اراک به قم اتفاق افتاد. فروشندگان این مغازه و مغازه‌های مجاور مشغول انجام کارهای‌شان بودند که متوجه شدند یک تریلی از دور نزدیک می‌شود. به‌نظر می‌رسید راننده کنترلی بر خودرواش ندارد اما هیچ‌کس باورش نمی‌شد ترمز آن بریده است. تریلی به مسیر خود ادامه داد و درحالی‌که به نزدیکی سوهان‌فروشی‌ها رسیده بود مغازه داران و مشتریانی که آنجا بودند مطمئن شدند  مشکلی وجود دارد و هرکس در جایی پناه گرفت. لحظاتی بعد تریلی  که کنترل آن  از دست راننده‌اش خارج شده بود پس از برخورد با وسایل جلوی مغازه وارد سوهان‌فروشی شد. شدت این حادثه به حدی بود که به محض ورود تریلی به سوهان‌فروشی، آنجا دچار آتش‌سوزی و بخشی از سقف و دیوارهای مغازه نیز آوار شد. در شرایطی که راننده تریلی و همراهش در میان شعله‌های آتش گرفتار شده بودند گروه‌های امداد و نجات خود را به محل حادثه رساندند.
جلیل گودرزی، معاون فنی و عملیات اورژانس ۱۱۵ قم در این‌باره گفت: با اعلام حادثه بلافاصله 3دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد. در این حادثه که در جاده اراک به قم رخ داد، سوهان‌فروشی دچار حریق شد و 2خودروی پیکان و ساینا هم که مقابل سوهان‌فروشی پارک بودند زیر آوار رفتند.
وی ادامه داد: در این حادثه راننده تریلی ۴۲ساله و سرنشین ۳۳ساله آن دچار سوختگی شدند که با اقدامات درمانی لازم با 2دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند. خوشبختانه در این حادثه مسافران و کارکنان سوهان‌فروشی از محل حادثه خارج شده بودند و به هیچ‌کدام از آنها آسیبی نرسید.

این خبر را به اشتراک بگذارید