• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 10 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 14272
+
-

نوراللهی: بقیه را نمی‌دانم اما من می‌مانم

این قهرمانی را به هادی نوروزی تقدیم می‌کنم

حمید‌رضا علی‌پور| هافبک جوان پرسپولیس در شرایطی که سال گذشته به‌خاطر خدمت سربازی از جمع قرمزها جدا شده بود، در این فصل با بازگشت توانست اولین قهرمانی خود را با پرسپولیس جشن بگیرد. نوراللهی که حالا یکی از بازیکنان باتجربه پرسپولیس به‌شمار می‌رود، امیدوار است که سرخ‌پوشان در فصل آینده هم بتوانند در کسب قهرمانی هت‌تریک کنند و برای سومین‌بار پیاپی قهرمان شوند. بازیکن شماره هشت پرسپولیس در خصوص شرایط این روزهای خودش و تیم با همشهری به گفت‌وگو پرداخت:
    پرسپولیس در نهایت توانست برای دومین‌بار قهرمان شود.
خدا‌را‌شکر توانستیم بالاخره برای دومین‌بار و با حمایت همه و تلاش تک‌تک اعضای تیم به قهرمانی برسیم. کار بسیار سختی بود، اما همه بازیکنان از جان‌و‌دل زحمت کشیدند و من این قهرمانی را به هادی نوروزی تقدیم می‌کنم.
    پرسپولیس در فصل آینده را چطور می‌بینی؟
همان‌طور که می‌دانید دفاع از قهرمانی بسیار سخت‌تر از قهرمان‌شدن است و ما به‌همین‌خاطر در فصل آینده کار بسیار سخت‌تری خواهیم داشت، اما از هیچ‌چیز نمی‌ترسیم و امیدوارم سال آینده هم قهرمان شویم و در قهرمانی هت‌‌تریک کنیم تا باز هم هواداران شاد شوند.
    این در شرایطی است که با توجه به محرومیت از نقل‌و‌انتقالات کار سختی را در پیش دارید.
پرسپولیس به‌خاطر هوادارانش است که قدرتمند است و مطمئنا این پرسپولیس همیشه می‌تواند مدعی قهرمانی باشد، البته من امیدوارم که بازیکنان بمانند و با حضور برانکو بتوانیم مدعی قهرمانی باشیم.
    فکر می‌کنی چند درصد از بازیکنان در تیم بمانند.
واقعیت این است که من با پرسپولیس قرارداد دارم و توجهی به قراردادها ندارم و باید بگویم بقیه را نمی‌دانم، اما من در پرسپولیس می‌مانم.
    بالاخره هانی هم جام را بالای سر برد.
خوشحالم که هانی نوروزی یادگار هادی جام قهرمانی را بالای سر برد. امیدوارم که روح هادی نوروزی حالا شاد باشد و باز هم این قهرمانی را به هادی تقدیم می‌کنم و از مدیریت باشگاه و همه اعضا تشکر می‌کنم که جانانه جنگیدند. امیدوارم فصل بعد هم بتوانیم در کورس قهرمانی باشیم و جام را بالای سر ببریم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید