• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 10 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 14263
+
-

بنگر: از خیلی جوانان بهترم

اگر از لیگ برتر پیشنهاد نداشته باشم، خداحافظی می‌کنم

محسن بنگر، مدافع با تجربه نفت تهران از اتفاقات این تیم بسیار گلایه‌مند است. او تاکید می‌کند با سقوط نفت به دسته اول دیگر به‌هیچ‌وجه در این تیم نخواهد ماند و چه‌بسا اگر در تیمی در لیگ برتر بازی نکند، از فوتبال خداحافظی خواهد کرد. ‌حرف های او با همشهری را در ذیل می‌خوانید:
    سرانجام نفت به دسته اول سقوط کرد، در‌این‌باره چه صحبتی داری؟
تیمی که 6سرمربی عوض می‌کند، سه مالک عوض می‌کند وهیچ‌کدام هم به حرف‌شان پایبند نبودند وهیچ کمکی به این تیم نکردند، باید هم سقوط کند .با این وضعیت ما اگر در لیگ برتر می‌ماندیم، باید به حال این لیگ تأسف می‌خوردیم. البته ما همه زورمان را زدیم، ولی دیگر بضاعت‌مان همین بود. دوست داشتند اوت شویم و اوت شدیم . من این موفقیت را به وزارت نفت و مسئولان مربوطه تبریک می‌گویم؛ دم‌شان گرم. امیدوارم با وجدان راحت بخوابند. 40-50خانواده را با این تصمیم‌گیری خود نابود کردند. دست‌شان درد نکند. هرچند که وجدان ندارند؛ چرا‌که اگر داشتند با سرنوشت این جوانان این‌گونه بازی نمی‌کردند، ولی بازهم خدا هست و امیدوارم این بلاها را سر خود آن‌ها بیاورد..5ماه بدون دریافت یک هزارتومانی بازی کردیم. در یک بازی آمدیم ورزشگاه جوراب نداشتیم. یک‌بار زمین تمرین راه‌مان ندادند. با این همه دردسر ولی تا آخر لیگ برتر ایستادیم و بازی کردیم. 
    پس درد‌و‌دل زیاد داری...
بله، واقعا به حال مسئولان کشورمان تأسف می‌خورم. برای یک تیم دولتی که متعلق به وزارت نفت است، سه مالک آوردند که فقط قول دادند و فقط چک‌های برگشتی دست ما را گرفت. 
    آیا فقط مساله مدیریتی باعث سقوط نفت شد یا ضعف فنی هم بود؟
تیمی که بازیکنش پول ندارد تا سر تمرین بیاید، دیگر مسایل فنی دخیل نیست. سقوط نفت صددرصد به‌دلیل مشکلات مدیریتی بود. 
    از لحاظ فنی برای خودت سال خوبی بود، آن‌هم در‌حالی‌که می‌گفتند فوتبالت تمام‌شده.
بله؛ من سال قبل به‌دلیل مصدومیتی که داشتم، نتوانستم در حد انتظار ظاهر شوم، ولی امسال از 30مسابقه 28 تا را بازی کردم. 5گل زدم و دو، سه پاس گل دادم. الان هم بدنم آماده است و بعداز یک هفته استراحت دوباره تمریناتم را آغاز خواهم کرد. امسال صاحب نداشتیم با این که اول فصل تمرینات بدنسازی نداشتیم این‌طوری بود. سعی می‌کنم یک فصل فوتبالی خوب را برای سال آینده آغاز کنم. البته در یک تیم خوب بازی کنم، نه این که تیم مثل نفت باشد. 
    لیگ برتری خواهد بود؟ 
بله؛ اگر شد لیگ برتری و اگر نشد خداحافظی می‌کنم؛ چراکه بدنم خیلی‌خوب است و از خیلی جوان‌ها بهترم.
    با تیم خاصی صحبت کردی؟
نه، فعلا زود است.
    ممکن است پایان فصل بعد زمان خداحافظی‌ات از فوتبال باشد؟
باید ببینیم آن موقع آمادگی بدنم چگونه خواهد بود، ولی تصمیمی برای خداحافظی نگرفته‌ام. 
    در مورد کیفیت امسال لیگ برتر چه صحبتی داری؟
در لیگی که پرسپولیس قهرمان شود، حتما کیفیت خوبی داشته است، امیدوارم در قهرمانی هت تریک کنند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :