• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 24 اسفند 1399
کد مطلب : 126594
+
-

«سمیه حاجوی» شهردار منطقه ۷

با هم و برای هم به استقبال سال جدید

با هم و برای هم به استقبال سال جدید

بر چهره گل نسیم نوروز خوش است
در صحن چمن روی دل‌افروز خوش است
از دی که گذشت هر چه گویی خوش نیست
خوش باش و ز دی مگو که امروز خوش است
خیام
فرا رسیدن فصل دل‌انگیز بهار و تولد روزهای نو، ‌ پیام‌آور سرزندگی و طراوت در کالبد انسان و طبیعت است. نوروز فرخنده سال ۱۴۰۰ شروعی دوباره در بستر قرنی تازه با انگیزه‌ای مضاعف برای مهرورزی و خدمت به همنوعان است.
تمامی شهروندان مقیم اقلیم‌های گوناگون از جمله ساکنان گرامی منطقه ۷ در سالی که گذشت در چالشی بزرگ و اتفاقی کم‌نظیر به نام همه‌گیری ویروس به ظاهر رام نشدنی کرونا قرار گرفتند و این پدیده نامطلوب تأثیرات مخرب فراوانی در حوزه‌های گوناگون اجتماعی و فرهنگی از خود به جای گذاشت.
ما شاهد محرومیت تمامی افراد جامعه از بسیاری ارتباطات اجتماعی، حتی از ساده‌ترین و عادی‌ترین روابط بودیم و حال نیز در ابعادی دیگر، درگیر این محدودیت ناخوشایند هستم. حتی جمعی از عزیزانمان را به واسطه این بیماری اینک در میان‌نداریم این اتفاق با آنکه جسم و جان جامعه را آزرد و دچار صدمات جبران‌ناپذیر کرد، موجب پدیدار شدن دوباره همبستگی اجتماعی و بیدار شدن وجدان و اخلاق و ارتقای سطح بینش فرهنگی جامعه شد.
اما اراده و عزم جمعی بر آن قرار خواهد گرفت که مهرورزی و نشاط جامعه به‌عنوان یک اصل بنیادین باید مورد توجه دائمی قرار گیرد و ایمان و باورهای پسندیده همواره ارج نهاده شود.
یکی از اهداف مهم و تعیین‌کننده در سال جدید که در افق نگاه مجموعه خدمتگزاران در مدیریت شهری قرار گرفته است، دستیابی به وضعیت مطلوب و شایسته فرهنگی و ارتقای کیفی و کمی سطح دانش اجتماعی جامعه است.
ما بر این باوریم که تحقق شعار برجسته «تهران، شهری برای همه» یک تکلیف و وظیفه اخلاقی و انسانی است و تمامی همت خود را بر آن خواهیم گذاشت که جغرافیای پهناور کلانشهر تهران، بستری امن و مناسب برای رشد جامعه و توسعه مطلوب آن باشد. شما شهروندان لایق و مردم ساکن در منطقه ۷ در سال‌های گذشته، شاهد رشد و توسعه شهری در تمامی ابعاد آن بوده‌اید و ثمره آن را در مناسب‌سازی بخش‌های گوناگون شهری و توسعه و گسترش خدمات و امکانات مورد نیاز شهروندان شاهد بوده‌اید.
یقین داشته باشید که خدمتگزاران صدیق شما در مجموعه مدیریت شهری با تمام توان و اراده در انجام به موقع و لازم خدمات مطلوب و شایسته دوری نخواهند کرد و افتخار ما و همکارانمان خدمت به شما خوبان خواهد بود و هدفمان کسب رضایتمندی شما.
حال با پشت سر گذاشتن تمامی فراز و نشیب‌ها و با تحمل همه سختی‌ها و کاستی‌ها، بار دیگر دست در دست هم و با توکل بر لطف و عنایت پروردگار مهربان و در سایه الطاف بی‌کران امام عصر(عج) عهدی دوباره می‌بندیم که با هم و برای هم سال جدید را آغاز کنیم و هر روز این سال را برای هم به نیکی بسازیم.
سال ۱۴۰۰ را همراه با بهترین آرزوها و زیباترین لحظات برای شما عزیزان خواستارم و امیدوارم همواره سلامتی و توفیق و خوشبختی، قرین ایام شما باشد. سربلند باشید و تندرست.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید