• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 25 دی 1399
کد مطلب : 121881
+
-

# هم_چنان_رکاب_بزن!

خوش‌به‌حال ما
خدا خیلی با من مهربان بوده که در سال تولدت اجازه‌ی پا گذاشتن به دنیا را بهم داد و در بهترین لحظات زندگی‌ام مرا با تو آشنا کرد. خوش‌به‌حالت که دوستانت پا‌به‌پایت رکاب می‌زنند و در نوجوانی‌شان غرق می‌شوند. خوش‌به‌حالت که یک دنیا دوست قدیمی داری که برای خودشان کسی شده‌اند. خوش به حالت که قرار است دوستانی در آینده به جمعتان اضافه شوند که به دنیا نیامده‌اند یا هنوز کودک هستند و خوش‌به‌حال ما که تو را داریم. هم‌سالِ همراه نازنینم! تولدت مبارک. همیشه برایمان مانا بمان.
نسترن اعجازی
20ساله از تهران

دل‌تنگی
سلام دوچرخه‌ی عزیزم، چه‌قدر دل‌تنگتم! تولدت هزاران‌بار مبارکمون باشه. چه‌قدر خوبه که تو متولد شدی.
به یادتم، هم‌رکاب قدیمی!
بهاره بیات
18ساله از زنجان

همدم روزهای رنگی
بزرگ شدم و بزرگ‌شدنت رو از دور تماشا کردم. دیدم چه‌طور برای ماندن جنگیدی و چه‌طور هم‌رکاب‌هات با هشتگ #هم_چنان_رکاب_بزن، تو رو در این مسیر هم‌راهی کردن.
حالا همدم روزهایی که بهترین و رنگی‌ترین روزهای عمرم بوده ۲۰ ساله شده. مبارکمون باشی رفیق!
زهرا خورشیدی
20ساله از تهران

تا ابد نوجوان
این‌روزها باید به‌خودم یادآوری کنم که وارد دنیای آدم‌بزرگ‌ها شده‌ام‌‌‌‌، اما راستش دلم نمی‌خواهد این را باور کنم.‌ همه مثل تو این شانس را ندارند که تا ابد نوجوان باقی بمانند. دوچرخه‌ی نوجوان عزیزم، تولد 20سالگی‌ات مبارک.
لیلا فراهانی
۱۸ساله از تهران

دوره‌ی جدید زندگی
آغاز دوره‌ی جدید زندگی سرشار از هیجان است. دوست ناب من، هر روز که می‌‌گذرد همه با هم بزرگ می‌شویم. این را بدان که در قلب نوجوانان این سرزمین جایگاه ویژه‌ای داری. دوستی من با تو بهترین اتفاق بوده.
برایت آرزو می‌کنم جاودان باشی و روزی در دست تمام نوجوانان این سرزمین باشی.
زهرا علی‌جولا
۱۵ ساله از تهران

حالِ خوبِ آخر هفته
دی‌ماه در تقویمِ قلب من انحصاراً برای توست. در روزگاری که یافتنِ خبرهای خوب سخت و دست‌نیافتنی شده، آغاز دومین دهه‌ی زندگی‌ات نوید بزرگی است. از اعجاز محبت تو همین بس که جهان اندیشه‌مان به مدد آموخته‌هایی که پنج‌شنبه‌ها برایمان می‌فرستادی ساخته شده است.
از اولین‌باری که برای حالِ خوبِ آخر هفته‌ی نوجوان‌ها رکاب زدی 20سال می‌گذرد. تو راز پرواز را به ما گفتی و مجال تجربه را بر فراز صفحه‌ها فراهم کردی‌. در خاطرات سبزم تا ابد کهنه رفیق من باقی خواهی ماند. بی‌شک تولدت خیلی خیلی مبارک است، آن هم از نوع ۲۰سالِگی‌اش.
مائده قربعلی
۱۸ساله از تهران

در دنیای رنگارنگ نوجوانی
چرخ جهان می‌گذرد و تو را در چرخش ناهموار خود می‌چرخاند. گاه در نوک قله‌های سرافرازی هستی، گاه با شکستی ناگهانی سراشیبی جاده‌ تو را به پایین می‌کشاند. مهم نیست چند بار این قله را فتح می‌کنی یا چندبار به پایین پرت می‌شوی. مهم این است که بعد از هرسقوط بلند شوی و راه صعود دوباره را در پیش بگیری.
دوچرخه ۲۰ سال است که مانند اسطوره‌‌ی نوجوانی‌مان در تمام ناهمواری‌ها با پشتکاری بی‌نظیر حرکت کرده است. ۲۰ سال است که با لاستیک‌های محکم ما را در دنیای رنگارنگ نوجوانی می‌گرداند.
دوچرخه‌ی عزیز ، تولدت را به تمامی نوجوانان غرق در دنیایت تبریک می‌گویم.
زینب مهدوی
۱۵ ساله از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :