• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 7 دی 1399
کد مطلب : 119943
+
-

علی منصوریان / از ساکنان خیابان شمشیرپناه

تیر را شما بخرید، اداره برق نصب ‌کند!

تیر را شما بخرید، اداره برق نصب ‌کند!

«ناصر بداعی» 3 سال است که ساکن این خیابان است و خانه‌اش درست مقابل یکی از تیرهای چراغ‌برق قرار گرفته است. او می‌گوید: «هربار برای پیگیری این مشکل به اداره برق مراجعه کرده‌ایم، گفته‌اند بودجه نداریم. آخرین بار هم گفتند خودتان تیر را بخرید و ما نصب آن را تقبل می‌کنیم. این واقعاً خیلی عجیب است. ما مالیات می‌دهیم، بنابراین نباید پول این امکانات و حل این دست مشکلات را هم خودمان قبول کنیم. با این حال، خودم شروع به رای‌زنی با اهالی برای این کار کردم تا بتوانیم از محل خودیاری‌ها تیر برق بخریم. اما هیچ‌کس حاضر نیست این هزینه تحمیلی را بپردازد.» بداعی که مقابل منزلش باغچه کوچکی درست کرده و گودال پای یکی از درخت‌ها را هم که برای‌ تردد خودروها مشکل ایجاد می‌کرده، پر کرده است، می‌گوید: «سال گذشته از طرف اداره برق سیم‌های برق را روکش کردند که خطر برق‌گرفتگی نداشته باشد، اما مشکل باید به‌صورت اساسی حل شود.»

 او هم مسئله انباشت زباله‌ها در خیابان را مطرح می‌کند و می‌گوید: «غروب‌ها این خیابان منظره زشتی پیدا می‌کند، چون، به دلیل سخت بودن‌ تردد، ماشین شهرداری داخل کوچه نمی‌شود و سطل زباله هم نداریم. تابستان‌ها هم بوی بسیار بدی راه می‌افتد.» یکی دیگر از اهالی هم که 20 سال است در این محل زندگی می‌کند، درباره این مشکل توضیح می‌دهد: «با تخریب خانه‌های قدیمی، خانه‌های جدید عقب‌نشینی کرده‌اند و به همین دلیل تیرهای چراغ‌برق وسط خیابان افتاده‌اند. رفت‌و‌آمد برای ماشین‌ها در این شرایط سخت است و با تیرها برخورد می‌کنند.» 
«علی منصوریان» می‌گوید: «هم آقای اسدی و هم آقای سلطان‌بیگی که دوره‌های قبل دبیر شورایاری بودند، این مشکل را پیگیری کرده‌اند، اما به نتیجه نرسیده‌اند و اتفاقی نیفتاده است.»

این خبر را به اشتراک بگذارید