• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 22 آذر 1399
کد مطلب : 118417
+
-

آغاز فعالیت گشت ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی

آغاز فعالیت گشت ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی

طرح ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی و افراد بی‌پناه از طریق شناسایی و جذب در واحد گشت منطقه 2 آغاز شد.
«زهیر ابراهیم‌زاده» رئیس مرکز رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری منطقه 2 با بیان این خبر گفت: «با شروع فصل سرد سال با هماهنگی پلیس موادمخدر و شهرداری‌های نواحی 9‌گانه، برنامه‌ریزی لازم برای ساماندهی افراد بی‌سرپناه در منطقه انجام شد و این افراد به گرمخانه‌های نزدیک منطقه انتقال داده می‌شوند.»
او افزود: «در این طرح ضمن شناسایی اماکن بی‌دفاع شهری و نقشه پراکندگی حضور آسیب‌دیدگان اجتماعی و کارتن‌خواب‌ها، اطلاع‌رسانی عمومی در معابر منطقه برای مشارکت شهروندان در شناسایی و معرفی این افراد انجام شده است.»
ابراهیم‌زاده افزود: «یکی از کارهای مهم برای کاهش تعداد افراد آسیب دیده در منطقه مشارکت و تعامل با پلیس موادمخدر است. امسال با توجه به اینکه 240 نفر در دره فرحزاد حضور داشتند قریب به 100 نفر از آنها به کمپ‌های یک ساله پلیس موادمخدر منتقل شده‌اند و طرح‌های دیگر نیز در حال انجام است. سال گذشته 20 طرح مشترک با پلیس ناجا با موفقیت اجرا شد و در هر مرحله 30 تا 50 نفر در دره فرحزاد جمع‌آوری شدند. سایر نقاط شناسایی شده در منطقه در محدوده 40 پله تا پل آهنی، پل مدیریت، محدوده اسلام‌آباد و بخش جنوبی بوستان نهج‌البلاغه است.» 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید