• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
چهار شنبه 28 آبان 1399
کد مطلب : 116187
+
-

تیراندازی پلیس به درگیری خونین پایان داد

اختلاف مهمانان عروسی بر سر جای پارک زمینه‌ساز درگیری خونینی شد. در این درگیری 3نفر که حالت عادی نداشتند به پلیس حمله‌ور اما با شلیک مأموران زمینگیر شدند.
به گزارش همشهری، شامگاه دوشنبه مهمانان زیادی برای شرکت در جشن عروسی در بخش طاقور شهرستان لنگرود در استان گیلان دعوت شده بودند. با وجود محدودیت‌ها و هشدارهای کرونایی اما عروس و داماد قصد داشتند هرطور که شده جشن‌شان را در خانه برگزار کنند. مهمانان دسته‌دسته از راه می‌رسیدند و هریک جایی برای پارک کردن خودرواش پیدا می‌کرد. در این بین یکی از مهمانان هنگام پارک کردن با خودرواش دنده عقب حرکت می‌کرد که یک نیسان از راه رسید. او هم قصد پارک کردن داشت اما این دو راننده با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند. وقتی کار بالا گرفت 2راننده از خودروی‌شان پیاده و با هم گلاویز شدند. در ادامه چند نفر دیگر هم از دو طرف وارد این درگیری شدند و کار به زد و خورد کشیده شد. هرچه می‌گذشت آتش درگیری بیشتر شعله‌ور می‌شد تا اینکه از پلیس درخواست کمک شد.
دقایقی بعد وقتی مأموران رسیدند تلاش کردند به این درگیری پایان دهند. به‌نظر می‌رسید چند نفر از طرفین درگیر حالت عادی ندارند. با وجود حضور مأموران اما آنها حاضر نبودند از دعوا دست بکشند. در این شرایط بود که مأموران تیراندازی هوایی کردند اما باز هم فایده‌ای نداشت و آنها حتی به سوی مأموران نیز حمله‌ور شدند. در این لحظات بود که مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح 3نفر از افراد درگیر را از ناحیه پا هدف گلوله قرار دادند و آنها را زمینگیر کردند. مهاجمان که 33، 35و 36ساله هستند در ادامه به بیمارستان لنگرود منتقل شدند و وضعیت عمومی‌شان مطلوب گزارش شده است. از سوی دیگر این درگیری 3مصدوم دیگر نیز داشت که از مأموران بودند. آنها در این درگیری دسته‌جمعی از ناحیه قفسه سینه، دست و کمر مجروح شده بودند که به بیمارستان انتقال یافتند و در نهایت علاوه بر 3نفر که هدف گلوله قرار گرفته بودند، 6نفر دیگر نیز از افراد دخیل در این درگیری که گریخته بودند در  شهرستان‌های لنگرود و لاهیجان شناسایی و دستگیر شدند. بررسی سوابق این افراد نشان می‌داد که آنها پیش از این نیز سابقه درگیری داشته‌اند و ازجمله اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند.
براساس این گزارش هم‌اکنون متهمان در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید