• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 28 مهر 1399
کد مطلب : 113509
+
-

نوسان دلاردر محدوده 32هزار تومان

با وجود کاهش اندک تب دلار در مبادلات دیروز، قیمت هر دلار آمریکا چندان از محدوده 32هزار تومان تا لحظه تنظیم این گزارش عقب‌نشینی نکرد.
به گزارش همشهری، اعداد و ارقام نشان می‌دهد قیمت هر دلار آمریکا خود را بالای 30هزار تومان تثبیت کرده، زیرا بیش از یک هفته است که قیمت‌ها بالای 30هزار تومان جا خوش کرده‌اند و افزایش عرضه اسکناس‌های ارزی بانک مرکزی چندان از عطش خریداران نکاسته است. بانک مرکزی اعلام کرده روزانه 50میلیون دلار اسکناس دلار در بازار متشکل ارزی عرضه می‌کند تا حجم عرضه افزایش یابد اما نامشخص بودن جریانات ورودی ارز به کشور موجب شده خریداران همچنان تمایل زیادی به خرید دلار داشته باشند. از نظر تکنیکی اما به‌نظر می‌رسد قیمت دلار در محدوده 35هزار تومان به هسته سخت برخورد خواهد کرد. حسین زمانی درمزاری، کارشناس بازار سرمایه در این‌باره می‌گوید: خریدارانی که اکنون در حال خرید دلار هستند دست به کار خطرناکی می‌زنند زیرا قیمت دلار در محدوده 33 تا 35هزار تومان به محدوده مقاومت برخورد خواهد کرد و احتمال نزول قیمت دلار در این محدوده بسیار زیاد است. در چنین شرایطی اما قیمت دلار این روز‌ها به هیچ خبر مثبتی واکنش نشان نمی‌دهد و با وجود آنکه خبر‌های تازه‌ای از آزادشدن منابع ارزی ایران منتشر می‌شود، قیمت دلار حاضر به عقب‌نشینی نیست و همچنان در ارقام بالای 30هزار تومان دادوستد می‌شود.
در مبادلات دیروز هم با وجود آنکه قیمت هر دلار آمریکا اندکی کاهش یافت اما همچنان در محدوده 32هزار تومان نوسان کرد و تا لحظه تنظیم این گزارش به 31هزار و 950تومان رسید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید