• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 16 مهر 1399
کد مطلب : 112540
+
-

شرور مشیریه در محله گردانده شد

شرور مشیریه در محله گردانده شد

جوان شروری که چندی قبل با قمه در مشیریه قدرت‌نمایی کرده و به یک قصابی حمله کرده بود، بعد از دستگیری توسط مأموران پلیس امنیت در محله گردانده شد.
به گزارش همشهری، این شرور سابقه‌دار حدود 3هفته قبل همراه 2نفر دیگر از دوستانش درحالی‌که قمه به‌دست داشتند به یک قصابی در منطقه مشیریه حمله کردند. آنها با مجروح کردن صاحب قصابی به آنجا خسارت زیادی وارد و در ادامه شروع به قدرت‌نمایی در محله کردند. به‌دنبال این حادثه مأموران کلانتری 169مشیریه با حضور در محل حادثه به تحقیق در این‌باره پرداختند و توانستند به اطلاعاتی درباره عامل اصلی این شرارت دست پیدا کنند. این شواهد نشان می‌داد که او از اشرار سابقه‌داری است که پیش از این نیز دستگیر و زندانی شده است. با گذشت چند روز از این حادثه مأموران پلیس امنیت توانستند متهم اصلی و 2همدستش را در یکی از شهرستان‌های شمال غرب کشور دستگیر کنند. روز گذشته این متهم سوار بر خودروی پلیس از کلانتری مشیریه به محل درگیری منتقل و در محله گردانده شد. او همچنین در حضور مأموران صحنه درگیری در قصابی را بازسازی کرد و جزئیات بیشتری را از آنچه اتفاق افتاده بود بازگو کرد.
متهم در گفت‌وگویی درباره انگیزه‌اش از حمله به قصابی گفت: دعوای ما فامیلی بود. من قبلا چند مرتبه دستگیر شده اما بار آخر توبه کرده بودم. او ادامه داد: 6سالی می‌شود که دیگر دست به کارهای خلاف نمی‌زنم. چون آن موقع وقتی به خواستگاری همسرم که از اقوامم است رفتم او گفت باید توبه کنی. من هم قبول کردم و ازدواج کردیم و از آن به بعد دیگر کار خلافی از من سرنزده بود تا اینکه این ماجرا پیش آمد. او درباره انگیزه اصلی‌اش در آخرین شرارت گفت: باور کنید دعوا ناموسی بود. یکی از فامیل‌های‌مان مزاحم دختر دایی پدرم شده بود. بخاطر همین من هم عصبانی شدم و درگیری در قصابی پیش آمد.
در همین حال سردار علی ذوالقدری، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در این‌باره گفت: با دستور بازپرس پرونده و به‌منظور شکستن هیمنه پوشالی اشرار آنها به محله حادثه بازگردانده شده و صحنه جرم را بازسازی کردند. همچنین عامل اصلی این اقدام یکی از اراذل و اوباش سطح یک بود امروز به محل جرم بازگردانده و در محل چرخانده شد تا عاقبت اقدامات خود را ببیند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :